به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
رئیس حوزه قضایی مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ازدحام جمعیتی در برنامه های عروسی و عزاداری در یکی از روستاهای شهرستان مارگون استان کهگیلویه و بویراحمد، با دستور قضایی، داماد بازداشت شد.

رئیس حوزه قضایی مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت دامادی در زمان عروسی بخاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی خبرداد.

 به گزارش خبردنا،"حامد رهبر " رئیس دادگاه عمومی مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای سیاست های ستاد ملی کرونا و تأکیدات جناب آقای نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان به رؤسای حوزه های قضایی، گزارشی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان مارگون اعلام و ارسال شد.

وی افزود: پس از صدور دستور قضایی به مرجع انتظامی، مأموران به محل برگزاری جشن عروسی اعزام و دستورات لازم جهت بازداشت داماد و متولیان برنامه فوری صادر شد.

رئیس حوزه قضایی مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اقدام این فرد، خلاف ستاد ملی کرونا و رعایت نکردن توصیه های بهداشتی صورت گرفته است، اظهارداشت: مشارالیه جلب و با قرار تأمین کیفری روانه بازداشتگاه شد.

رهبر گفت: برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در ایام کرونایی ممنوع و به منزله تهدید سلامت جامعه است و با  صاحبان مراسمات عزا و عروسی و تجمعات غیرقانونی برخورد خواهد شد.

شهرستان مارگون از شهرستان های سردسیری کهگیلویه و بویراحمد بوده که در روز هفدهم تیرماه 1399 از بخش به شهرستانی ارتقاء یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: