به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۳۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
قابل توجه استاندار و نمایندگان استان در مجلس :
هرچند ممکن است گفته شود این معاونت با سرپرستی " جمالی " معاونت سیاسی استانداری اداره می شود اما ناگفته پیدا است که وجود سرپرست برای چنین معاونت مهمی آنهم برای کهگیلویه و بویراحمد که در زمستان و پاییز هزاران مشک

خبردنا  : استانداری کهگیلویه وبویراحمد همچنان بدون معاونت عمرانی پیش می رود . 

به گزارش " خبردنا " ، از سوم آبانماه که " عزیز فیلی " معاونت عمرانی سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد با این منصب خداحافظی و به وزارت راه و شهرسازی کوچ کرد تا امروز خبری از انتصاب معاونت عمرانی استان نیست.

هرچند ممکن است گفته شود این معاونت با سرپرستی " جمالی " معاونت سیاسی استانداری اداره می شود اما ناگفته پیدا است که وجود سرپرست برای چنین معاونت مهمی آنهم برای کهگیلویه و بویراحمد که در زمستان و پاییز هزاران مشکل در بخش های مختلف عمرانی دارد و خواهد داشت قطعا این اشتباه بزرگ مدیریتی است .

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعنوان مدیر ارشد استان باید هرچه سریعتر نسبت به انتصاب معاونت عمرانی اقدام نماید . 

براساس آنچه گفته می شود اختلاق میان استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی سبب شده تا به تفاهم لازم برای معرفی یک نفر برای چنین مسئولیت مهمی نرسند که امیدواریم این موضوع بسرعت حل شود و مشکلات مردم قربانی سیاسی کاری های موجود نگردد . 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی کار و بی عار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
بقیه مدیران کل و معاونتهای استانداری را سالهاست که نداره و هر نفر چندین و چند پست و مقام و مسولیت داره و آب از آب هم تکان نمی خورد و استان اداره ره ره ره ره میشه میشه میشه .
نام:
ایمیل:
* نظر: