به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۷۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده قضایی برخی از مدیران این استان در سیل سال گذشته یاسوج خبرداد.

به گزارش خبردنا، " سیدعیسی حسنی " در بازدید از حاشیه رودخانه بشار، اظهارداشت: جزیره ای عمل کردن ، تداخل برخی وظایف و هماهنگی نداشتن بین بخشی در بسیاری از موارد، باعث موازی کاری در امور و در برخی موارد، باعث ترک فعل خواهد شد که نیازمند مشارکت و تبادل نظر در این موارد است.

وی با اشاره به وضعیت توپوگرافی رودخانه بشار و واقع شدن در شهر یاسوج، اظهارداشت: این وضعیت باعث تداخل وظیفه آب منطقه ای و شهرداری شده که نیازمند همکاری و مشارکت این دو نهاد جهت ساماندهی بستر و حریم رودخانه بشار است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به مسئله تخریب پارک مهرورزی در سنوات قبل به واسطه وقوع سیل اشاره نمود و یادآورشد: لازم است شهرداری یاسوج و شرکت آب منطقه ای استان  جهت بررسی علمی و رعایت بستر و حریم رودخانه و زیبا سازی مسیر همکاری لازم را داشته باشند.

حسنی گفت: در سال گذشته همکاری نداشتن بخش های مختلف منتهی به زیان به بیت المال که متأسفانه برای برخی مدیران پرونده قضائی تشکیل شد.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای استان در اجرای طرح جامع خود، به خصوص در قسمت پایین دست پارک مهرورزی که در سنوات گذشته تخریب شده همکاری کند و شهرداری یاسوج، با اخذ طرح به صورت میدانی، مسیر آب را مدیریت کنند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
لطفا به وظایف خودت عمل کن این کاملا خلاف قانونه که در کارهای اجرایی دخالت میکنی اگه نمیدونی بدون
نام:
ایمیل:
* نظر: