به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۸۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس:‌
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تشریح آخرین وضعیت برخی از پروژه های مهم زیرساختی این حوزه انتخابیه، اظهارداشت: در جریان مشکلات زیرساختی حوزه انتخابیه بوده و متاسفانه برخی از این پروژه ها سابقه طولانی دارند. 

به گزارش خبردنا، " سیدمحمد موحد " در نشست شورای اداری شهرستان لنده گفت: محور ارتباطی شهرستان لنده به " تشان بهبهان " اکنون مشکل اعتباری ندارد و این پروژه فعال بوده و در حوزه گازرسانی هم به شهرستان لنده مشکلی نداریم.  

وی با تشریح پروژه ملی " سد آبریز " در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، خاطرنشان کرد: به برخی از دغدغه ها در ارتباط با این " سد " حق داده ولی این طرح یک طرح ملی است و جوانب آن باید در نظر گرفته شود چرا که این پروژه می تواند کهگیلویه بزرگ را متحول و بطور حتم حقآبه لنده نیز محفوظ خواهد ماند.  

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه تهمت های زیادی را در راه خدمت به مردم تحمل کردم تا امروز این پروژه به ثمر بنشیند، یادآورشد: "سد آبریز " بیش از دوهزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از این پروژه بهرمند خواهند شد.   

موحد در ادامه به پروژه ملی محور پاتاوه_دهدشت هم اشاره و اظهارداشت: این پروژه یک پروژه کم نظیر ملی است که شروع آن از سال 42 بوده و آینده این پروژه باعت تحول در مسیر ارتباطی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ می شود.  

وی با بیان اینکه محور لنده_ پاتاوه در مسیر دهدشت در حال اتصال است، اظهارداشت: این پروژه استان کهگیلویه و بویراحمد را به ویژه به استان اصفهان و خوزستان متصل می کند.   

 این نماینده مجلس از تخصیص اعتبار موردنیاز برای پروژه آبرسانی دهدشت غربی در لایحه بودجه 1400 هم خبرداد و ادامه داد: در حوزه ورزش فقط برای پنج ماهه گذشته بیش از 20 میلیارد تومان از یکی از وزارت خانه ها گرفتیم که دیروز نیز مدیرکل ورزش استان، تخصیص لازم را دریافت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: