به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
همزمان با دهه فجر انجام شد:
وی تصریح کرد: همچنین هفت طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۲۲۰میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

خبردنا: همزمان با نهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۵طرح عمرانی واقتصادی با حضور معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی در گچساران کلنگ زنی و یا افتتاح شد.

به گزارش"خبردنا"، فرماندار گچساران اظهار داشت: طرح‌های بهره برداری شده در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است.

علیرضا اتابک ابراز کرد: از این تعداد طرح ها ۲۸ طرح عمرانی با اعتباری بیش از یکهزارو ۹۴۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این طرح ها ۲۶ طرح با اعتباری بیش از ۳۹۰میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد. 

اتابک ، آبرسانی به روستای دژ سلیمان با اعتبار ۶۸میلیاردو ۲۱۳میلیون ریال، اجرای ۲.۶کیلومتر خط فاضلاب با اعتبار ۲۶میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای پادوک با ۲۹میلیارد ریال، ساخت خانه بهداشت ارو، مرکز جامعه خدمات سلامت چهار بیشه و ابشیرین، توسعه، احداث و بهینه سازی شبکه برق، پارکینک خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران، بند رسوبگیر سنگی گابیونی، ساخت سالن ورزشی بانوان ناصر اباد، و احداث زمین چمن مصنوعی پشه کان و اب انجیر سفلی  را از مهمترین طرح های افتتاحی در این شهرستان اعلام کرد.

وی تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها در ایام مبارک فجر شروع خواهد شد را ۲ مورد اعلام کرد و گفت: یکهزارو ۵۴۰ میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.

اتابک افزود: در ایام دهه فجر عملیات اجرایی موزه نفت گچساران و اجرای فاز اول طرح اقدام ملی مسکن  آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین هفت طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۲۲۰میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

اتابک اظهار داشت: پرورش شتر مرغ گوشتی ۵۰۰ راسی با اعتبار اعتباری بیش ۲۰میلیارد ریال، شرکت تولید بذر با تولید ۱۲۰ تن روزانه ، تولید دستمال  کاغذی با اعتبار با ۱۰میلیارد  ریال، تولید پنجره پی وی سی با ۱۸میلیارد ریال، مجتمع خدمات رفاهی با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال، سامان بازیافت با اعتبار ۴۰میلیارد ریال  از مهمترین طرح های اقتصادی افتتاحی در دهه فجر امسال است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: