به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) :
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ساخت رایگان منازل ۲ معلولی در سی سخت زلزله زده توسط این ستاد خبرداد.

به گزارش خبردنا، محمد مخبر در بازدید از شهر سی سخت زلزله رده مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:خانواده‌هایی که ۲ معلول دارند و خانه‌های آنها تخریب شده، ستاد اجرایی، خانه‌های آنها را رایگان خواهد ساخت.

وی افزود: کار مهم دیگری که در سی‌سخت دنبال می‌کنیم بحث اشتغال است، در حوزه اشتغال خرد سه هزار شغل با اعتبار ۱۳۰ میلیارد طی دو سال آینده اجرا خواهیم کرد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام راحل با بیان اینکه در این سفر وضعیت کارخانه قند یاسوج را هم بررسی می‌کنیم ُ اظهارداشت: خرید و راه‌اندازی این کارخانه جزء اولویت ستاد است.

مخبر با اشاره به بررسی وضعیت کارخانه آب معدنی سی سخت هم اشاره و خاطرنشان کرد: محوریت امروز ما در سفر به سی‌سخت ایجاد اشتغال بوده و کارخانه آب معدنی در این شهر که پنج هزار و ۴۰۰ کارگر و سهام‌دار دارد متروکه و تعطیل شده است.

وی گفت: در صورت خرید این کارخانه، این ظرفیت به تولید و اشتغال‌زایی شهرستان دنا بازخواهد گشت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: خانه ای که در سی سخت بطور کامل تخریب شده ۱۰ میلیون تومان به اعتبارات در نظر گرفته اضافه می‌کنیم.

مخبر با بیان اینکه هر خانه ای که نیاز به تعمیر داشته باشد قرار شد اعتباری در اختیار بنیاد مسکن قرار داده شود، تصریح کرد:‌ گروه‌های جهادی که در سی‌سخت مشغول هستند هم اعتبار دریافت می‌کنند.

وی گفت: تعدادی کانکس ارسال شده، تعدادی جدید نیز اضافه خواهد شد و اگر نیاز به کانکس بیشتری باشد ارسال خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: