به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای غیربومی در شهرستان های گچساران و کهگیلویه خبرداد.

به گزارش خبردنا، سردار کیقباد مصطفایی گفت: طبق ابلاغیه ای که صورت گرفته، ورود به شهرستان‌های با وضعیت قرمز با اعمال قانون یک میلیون تومانی و همچنین ورود به شهرستان‌های با وضعیت نارنجی با اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی توسط عوامل پلیس راه و راهور مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهرستان های گچساران و کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت نامناسب به سر می‌برند، اظهارداشت: شهرستان گچساران در وضعیت قرمز و شهرستان بویراحمد در وضعیت نارنجی است و پلیس بر اساس وظایف ذاتی که بر عهده دارد تمهیدات لازم را در رابطه با محدودسازی ورود به این دو شهرستان را اندیشیده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ورودی و خروجی این 2 شهرستان توسط عوامل پلیس تحت کنترل و نظارت بوده و هرگونه تردد خودروهای با پلاک غیر بومی به این شهرستان ها ممنوع است.

مصطفایی گفت: برابر ابلاغیه‌های واصله از ناجا، در روز طبیعت هرگونه تجمع یا دورهمی در بوستان‌ها و تفرجگاه های داخل شهر و پیرامون شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی با محدودیت روبرو است.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تا این لحظه، تعداد ۲۵ شهر در کشور در وضعیت قرمز و ۵۴ شهر در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: