به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
فرماندار کهگیلویه؛
فرماندار کهگیلویه از قرنطینه ۲ هفته ای شهر دهدشت مرکز این شهرستان بنا به تصمیم ستاد کرونا خبرداد.
دارا کریمی نژاد در گفت و گو با خبردنا گفت: با توجه به ضعیت اعلام شده  از سوی ستاد کرونا، محدودیت‌ های دو هفته ای در شهرستان کهگیلویه لازم الاجر و شهر دهدشت مرکز این شهرستان نیز قرنطینه می شود.
 
وی با تاکید بر تعطیلی  آرایشگاه‌ها و محدویت دفاتر ثبت و ازدواج در شهرستان کهگیلویه، اظهارداشت: در دفتر ثبت فقط سه نفر مجاز به شرکت بوده و شرکت بیشتر از ۲۰  نفر در مراسم تشییع هم ممنوع است.
 
مقام ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه  با اشاره به  بحث اعمال دورکاری کارمندان هم خاطرنشان کرد: برخی  از ادارات خودشان با تعداد نیروهایی که دارند عملا دارند دورکاری می کنند و قابل اجرا نیست اما اداره ای که با پنج پرسنل در حال کار است دور کاری اعمال شود.
 
کریمی‌نژاد گفت:  خیابان‌های ۹ گانه که به  مرکز شهر منتهی می‌شود از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه هفدهم فروردین ماه مسدود و فعالیت مشاغل گروه دو تا چهار از همین ساعت  نیز تعطیل خواهد شد.
وی  بر  تعطیلی تالارها تاکید و ادامه داد: آب، برق و گاز تالار ها علاوه بر پلمپ آنها باید قطع شود.
 
فرماندار کهگیلویه با اشاره با اینکه  عروسی را به زمین‌ های خالی اطراف شهر و تالارها  کشانده اند، تصریح کرد: برای جلوگیری از برگزاری این چنین تجمعاتی باید زمین‌های خالی اطراف شهر، شخم زده شود تا شاهد کمتر شدن تجمعات برای برگزاری آیین های عروسی باشیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: