به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
در وضعیت بحرانی باید از هر امکاناتی نهایت استفاده را برد و خلاقیت را چاشنی کار کرد تا رنج مردم قابل تحمل‌تر شود.

خبردنا - عادل علیبازی: مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرام گفت، با اشاره به آمار فزاینده مبتلایان به کرونا وتکمیل شدن ظرفیت بیمارستان دهدشت؛ بیماران چرامی که نیاز به بستری دارندبه بیمارستان باشت اعزام وبستری می‌شوند.
 
به گزارش " خبردنا "، " حسن هدایت نیا "  افزود:این کار با هماهنگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان؛ مدیر شبکه بهداشت ودرمان باشت ورئیس بیمارستان باشت انجام می‌شود.
 
این گفتار  هدایت نیا نشان می‌دهد شهرستان چرام همچنان زیر ساخت‌های لازم برای مبارزه با کرونا یا هر فاجعه دیگری را ندارد، اما شناخت از پتانسیل‌های بالقوه چرام این فرضیه را رد می‌کند.
 
در وضعیت بحرانی باید از هر امکاناتی نهایت استفاده را برد و خلاقیت را چاشنی کار کرد تا رنج مردم قابل تحمل‌تر شود.
 
اعزام بیماران کرونایی چرام به باشت تنها اعزام یک فرد بیمار نیست بلکه مصیبت سرگردانی خانواد‌ها و بستگان آن‌ها در باشت بدون امکانات اسکان مسافر یا همراه بیمار نیز هست  که ناگفته پیداست این رفت و آمد‌ها چه پیامد‌هایی در انتقال ویروس کرونا خواهد داشت.
 
شهرستان چرام دارای مصلی نماز جمعه، مدارس تعطیل شده،   دانشگاه علم و صنعت  و  ۲ سالن ورزشی است که می‌توان بسرعت امکانات لازم را در آن‌ها مستقر کرد و حتی نیاز به راه اندازی بیمارستان صحرایی نیست.
 
در این اماکن زیر ساخت‌های اولیه فراهم است فقط تجهیزات بیمارستانی با استقرار نیروی‌های درمانی لازم است که قطعا رفاه خانواده‌های چرامی را به همراه خواهد داشت.
 
امید است نماینده محترم مردم کهگیلویه بزرگ و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به قید فوریت سعی در رفع مشکلات این بحران داشته و البته که مردم فهیم و بافرهنگ چرام نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری‌های لازم را در مهار این فاجعه نشان دهند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
1
قتل دو نفر دیگر دقایقی قبل در چرام ....
نام:
ایمیل:
* نظر: