به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کاندیدای شورای شهر یاسوج:
سید هدایت اکبری کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی خود گفت: سپاس از کسانی که در این مدت بخاطر بنده حقیر تحت فشار بودند و همچنان دست از حمایت برنداشتید و از این همدردی ها قوت قلب می گرفتم.
به گزارش خبردنا/ وی که پیش از این به علت تبلیغات پیش از موعد با رای رد صلاحیت مواجه شده بود، اظهار داشت: بخاطر مشکلی که ناخواسته ایجاد شد، از آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه، امام جمعه محترم شهر یاسوج، دکتر روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا و حاج آقا موحد نماینده کهگیلویه، حاج زارعی نماینده اسبق بویراحمد در مجلس، دکتر غریب پور، خادمی استاندار لرستان و تمام کسانی که به هر نحو چه با قلم و چه قدم اینجانب را در نزد مسئولین کشوری و هیات نظارت به تایید رساندند، تشکر را دارم.

اکبری گفت: از تمام طوایف و سلایق فکری در این جمع حضور دارند و نشان می دهد هیچ وقت طایفه گرا نبودم.

وی با اشاره به بحث استیضاح در شورای شهر، اظهارداشت: بحث استیضاح شهردار یاسوج که در این دوره از شورا مطرح شد، نه بر اساس رضای خدا بود و نه مسایل کاری، بلکه بخاطر مسایل سیاسی بود، زیرا ایشان شخصی دست پاک هستند، لذا نتوانستم خودم را قانع کنم در استیضاح شرکت کنم.

اکبری ادامه داد: کسانی که درصدد استیضاح بودند اگر می خواستند حق را مدنظر داشته باشند اینکار را نمی کردند زیرا می دانستند در هشت ماه منتهی به عمر شورای پنجم هیچ شهرداری نمی توانست کار کند و تا بیاید و مجموعه را بشناسد عمر شورا تمام بود و کسی ضرر نمی کرد جز مردم.

سید هدایت اکبری افزود: به مردم اطمینان خاطر می دهم و سوگند یاد می کنم که هیچ گاه از منافع شما عدول نکردم و منافع شما را بر خودم و خانواده ام ارجح دانستم و اگر باز هم افتخار خدمت دهید هم همین رویه را در پیش خواهم گرفت و مدافع حقوق شما خواهم بود.

وی تصریح کرد: امروز محوطه ورودی شرف آباد امیری ها با همین بضاعت کم شهرداری آسفالت شد زیرا حق مسلم این مردم است که سزاوار بهترین ها هستند ولی بسیاری جاها شرمنده شما شدیم زیرا بضاعت شهرداری بیشتر از این اقتضا نمی دهد.

اکبری یادآور شد: آنهایی که شعار مترو و زیرگذر و روگذر می دهند بیایند برای مردم شفاف سازی کنند که هزینه ها را از کجا می خواهند بیاورند. از کجا می آورند که فشارش بر گرده مردم نباشد؟

وی با اشاره به عملکرد خود در شورا گفت: اگر عزیزی مراجعه کرده و کارش انجام نشده، خدا شاهد است نه اینکه نخواستم، بلکه نتوانستم، نخواستن در ذات من هیچوقت نبوده است.

وی ضمن قدردانی از حضور هواداران خود عنوان داشت: حضور سبز شما تعهد ما را بیشتر می کند، بنده نه اهل طایفه گرایی بودم، نه چپ و راست و نه سرحد و گرمسیر. هیچوقت نگاه نکردم و در حد توان از حقوق شهروندی شما دفاع کردم و تا جان در بدن دارم همین رویه را ادامه می دهم.

اکبری گفت: امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی باشم ولی خواهشی دارم برای یک انتخاب اصلح و شورای شهر پویا، هفت نفری را انتخاب کنید که هفت گوشه شهر را بلند کنیم، هفت گزینه اصلح، متعهد و پاسخگو را انتخاب کنید.

وی با اشاره به برخی حواشی پیش آمده، اظهار داشت: اگر کسی توانست ثابت کند ریالی از حق مردم زیاده روی کردم یا در حق مردم کوتاهی کردم، حاضرم در همین میدان استانداری به دار زده شوم. همیشه سعی کردم دست پاک باشم تا فرزندانم باسربلندی در این شهر زندگی کنند، ما ریشه در این خاک داریم، ما را دفن کنید جوانه خواهیم زد.

وی ابراز داشت: مخالفین من بدانند از این رویه دست برنمی دارم مگر اینکه تاسی بسازند که ۶ گوشه اش ۶ باشد وگرنه راهی ندارند.

اکبری گفت: امیدوارم در ۲۸ خرداد یکبار دیگر ثابت کنید به سرنوشت شهرتان اهمیت می دهید و امید دارید.

نام:
ایمیل:
* نظر: