به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۷۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: شیطنت‌های گذشته مانع خدمت‌رسانی به مردم شد.

به گزارش خبردنا/ با حضور جمعی از مسولان استان و شهرستانی آیین کلنگ زنی آب شرب مجتمع روستای توت نده شهرستان دنا به زمین زده شد.

اسفندیار برخه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه اجرای این پروژه با چالش‌ها و معارضاتی همراه بود، عنوان کرد: با همکاری مسوولان قضایی و همراهی مردم روستاهای ساران و توت نده ، این مشکل برطرف و پروژه وارد فاز اجرایی شد.

وی افزود: هزینه اجرای این پروژه 30 میلیارد ریال است.

برخه با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه عنوان کرد: در این پروژه یک حلقه چاه، یک و نیم کیلومتر خط انتقال و یک باب ساختمان موتورخانه و ایستگاه پمپاژ اجرا خواهد شد.

در ادامه نیز مهدی روشنفکر نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از اهالی روستاهای ساران و توت نده و دست اندرکاران امر در اجرای این پروژه اظهار کرد: نادیده گرفتن خدمات نظام بی‌انصافی است و همواره باید از مسوولان و زحمت کشان راستین تقدیر کرد.

وی افزود: از کسانی که نیازهای اولیه مردم را نادیده گرفتند گلایه‌مندیم، می‌طلبید با اهتمام مسوولان زیرساخت‌های اولیه‌ای که باید در گذشته پیگیری می‌شدند به نتیجه برسد.

وی گفت: مردم استان ما همواره پای کار هستند و بودند شایسته است بهترین خدمت به این مردم صورت گیرد و زیرساخت‌های آبی باید به جد در دستور کار قرار گیرد.

روشنفکر افزود: شیطنت‌ها و اهمال‌ها باعث شد که آنچنان که باید به مردم خدمات رسانی نشود و قطعا مورد مواخذه قرار گیرند.

وی یادآور شد: 80 درصد اعتبارات ما متکی به فروش نفت است که در جاهایی فروش نفت بسیار مشکل است.

در ادامه نیز کیامرث حاجی زاده عنوان کرد: تعامل و هم افزایی نمایندگان و مسوولان در استان مثال زدنی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: رشد 200 درصدی اعتبارات استان زاییده همین تفکر و همفکری است و تا پایان دولت پروژه آب اضطراری شهر یاسوج با جذب اعتبار نهایی شود و تامین آب مادوان با رفع معارضات به سرانجام برسد.

وی گفت: مردم هم افزایی و همراهی دارند و از مسوولان جلوتر بوده اند، در پروژه‌های آبی شاهد تحولات عظیم بوده‌ایم از سد تنگ سرخ و سقاوه و آبریز شاهد تحولات خوبی بوده‌ایم.

حاجی‌زاده بیان کرد: شبکه توزیع و آبرسانی هم‌ گام‌های خوبی برداشته شده که در آینده نزدیک نتایج آن را خواهیم دید.

نام:
ایمیل:
* نظر: