به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۹۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
شرکت طبیعت زنده (سینره ) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برنده 2 لوح تقدیر از سوی ریاست جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

به گزارش خبردنا/ " سید روح الله تقی زاده " مُدیر کارخانه شرکت طبیعت زنده (سینره) یاسوج گفت: این شرکت در سی و دومین جشنواره ملی امتنان، موفق به کسب 2 رتبه برتر کشوری شد.

وی با بیان اینکه شرکت طبیعت زنده (سینره) یاسوج یکی از چهار واحد نمونه کشوری در این جشنواره شده است، اظهارداشت: این شرکت توانست 2 لوح برتر را از سوی رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسب کند.

تقی زاده افزود: انتخاب این واحد تولیدی براساس ارزیابی های سختگیرانه از سوی هیات داوران سی و دومین جشنواره ملی امتنان که تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده اند صورت گرفته است.

نهایت کیفیت در کارخانه طبیعت زنده

تقی زاده می گوید که اگر سینره در ایران و منطقه و حتی جهان اسمی پیدا کرده به خاطر اهمیتی است که به موضوع کیفیت داده میشود و این کیفیت هم از دو راه حاصل شده یکی آموزش همیشگی نیروی کار و دیگری استفاده دائمی از مواد اولیه با کیفیت و هیچگاه سعی نکرده ایم با استفاده از مواد بی کیفیت مشتریان خود را فریب دهیم.

مدیر کارخانه سینره به عنوان برند مواد آرایشی و بهداشتی در کشور می گوید که اکنون نیروی حاضر در این واحد تولیدی در سطح بالایی از توان و دانش تولید قرار دارند و تکنولوژی تولید دائم در حال به روز شدن است و در این واحد تولیدی هرگز به روش سنتی و منسوخ شده تولید نمی کنیم بلکه مدام با صنعت روز دنیا در حوزه تولید مواد بهداشتی و آرایشی خود را مطابقت می دهیم.

تقی زاده به یکی دیگر از کارهای مهم در واحد تولیدی سینره اشاره می کند که ظرفیت تولید نسبت به سال 98 امسال 50 درصد افزایش داشته و توسعه محصول هم داشتهایم که در حال حاضر 170 تا 180 محصول مختلف تولید می کنیم.

وی به محصول استراتژیک که بعد از شیوع کرونا در کشور توسط این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت اشاره کرد و گفت: با یک کار جهادی و ظرف 3 تا 4 روز یک کار بزرگ که به ماه ها زمان نیاز داشت را آغاز کردیم و ظرفیتی غیر قابل تصور در این واحد تولیدی در زمینه ژل مورد نیاز ضد عفونی کرونا محقق شد که در کل کشور بی نظیر بود.

این مدیر واحد تولیدی در پاسخ به این سوال که چرا ژل ضد عفونی کننده تولیدی شرکت سینره را با همین نام وارد بازار نکردید گفت: در تجارت یکی از زمینه های موفق برندسازی است که هدف ما از نام درماکلین همین بوده است.

وی با بیان اینکه در کل کشور کارهایی از این دست صورت گرفته اما کار شرکت سینره بینظیر و بیبدیل بوده است افزود: از روزی که خط تولید درماکلین راه افتاده تا الان 2 میلیون عدد ژل 500 میلی تولید کردهایم که کاری بی نظیر در کشور به شمار می رود.

تقی زاده این کار را از آن جهت بی نظیر دانست که در همه جا حداکثر بسته بندی به صورت 50 میلی بوده اما برای این که خانواده ها در مصرف ژل با مشکل مواجه نشوند و فرهنگ سازی شود که تا مدت زیادی ژل در دسترس خانواده ها باشد ژل 500 میلی تهیه و در اختیار مردم گذاشتیم.

وی با تاکید بر اینکه این راه اندازی خط تولید ژل هیچ نفعی برای سینره نداشته اما اقدامی بزرگ و جهادی در راه خدمت به مردم ایران بوده است افزود: با راه اندازی خط تولید ژل کار پرسنل ما شبانه روزی و فرسایشی شد و نیرو و توان ما به جای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در این راه مصروف شد اما خوشحالیم که برای سلامتی مردم و مقابله با کرونا اقدامی انجام دادهایم که در نوع خود بی نظیر بوده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سکینه سادات فاطمی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
0
0
تولید کننده جوانه غلات به صورت خام و پودر
ادرس کارگاه دهدشت روستای طولیان کارگاه تولیدی جوانه غلات کلاچوی طولیان
نام:
ایمیل:
* نظر: