به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
یک منبع آگاه در گفت و گو با خبردنا:
یک منبع آگاه آخرین وضعیت انتخاب شهردار دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

وی در گفت و گو با خبردنا گفت: متاسفانه آقای نشاطی که گزینه یکی از اعضای شورای شهر دوگنبدان بود نتوانست از فیلتر تائیدی وزارت کشور بگذرد و ابلاغ سرپرستی ایشان لغو شده است.

این منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود، اظهارداشت: 13 نفر هم اکنون گزینه های سرپرستی شهرداری دوگنبدان بوده و اعضای شورای  شهر در حال مذاکرات شفاهی برای انتخاب سرپرست نهایی هستند.

وی با بیان اینکه در انتخاب شهردار دوگنبدان تلاش می شود جریانات سیاسی دخل و تصرفی نداشته باشند، اظهارداشت: در معرفی سرپرست تلاش می شود ایرادات گذشته برطرف شود.

این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که چرا آقای اردلان زینل زاده که شایستگی های لازم برای انتصاب شهرداری دوگنبدان را دارد از سوی شورای این شهر معرفی نمی شود؟ هم تاکیدکرد که آقای مهندس زینل زاده خودشان نپذیرفت که شهردار دوگنبدان شود.

وی گفت: تلاش های فراوانی شد تا مهندس زینل زاده شهردار دوگنبدان شود اما خودشان این مسوولیت را نپذیرفتند.

این فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان گچساران در پاسخ به این سوال که آقای دکتر فرد شهردار سابق سی سخت مرکز شهرستان دنا هم دارای شایستگی های لازم است و چرا ایشان معرفی نشده است؟ هم خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مشکلات، اجازه معرفی و انتصاب دکتر فرد را به شورای شهر دوگنبدان نداده است.

وی گفت: دکتر فرد از شایستگی های فراوانی برای شهردار شدن دوگنبدان برخوردار است اما متاسفانه حاشیه ها در شهر دوگنبدان بیشتر از متن یک موضوع بوده و بر متن غلبه دارد.

این منبع مطلع تاکیدکرد که سرپرست جدید شهرداری دوگنبدان در نشست شنبه هفدهم مهرماه از سوی اعضای شورای شهر مشخص می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: