به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
ه خودم اجازه ندادم که با این تغییر که هیچ نفعی برای استانم نداشت همکاری کنم.
خبردنا؛ مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد.
 
به گزارش "خبردنا"، طی حکمی از سوی علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، احمد پورهادی به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب و جایگزین هوشنگ صیدالی شد.
 
هوشنگ صیدالی ۴ سال و ۱۰ ماه مسئولت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را برعهده داشت که علیرضا دانشی طی حکمی او را کنار گذاشت و احمد پورهادی را به عنوان مسئول شرکت نفت و گاز گچساران انتخاب کرد.

احمد پورهادی مدیر عملیات شرکت نفت و گاز گچساران می‌باشد که با حفظ سمت، سرپرستی این شرکت را تا تعیین مدیرعامل جدید عهده‌دار شد. شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از ۵ شرکت بهره‌بردار تابع مناطق نفتخیز جنوب است.

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در واکنش به این تغییر مدیریتی در یادداشتی نوشت:
 
سال ۹۱ که نماینده شدم مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت گاز استان بود و به قولی منصوب سیستم قبل از من. کمی که با او کار کردم در تمام وجودش خدمت و پاکی و صداقت و رفتاری غیر سیاسی دیدم. مهندس اوجی وزیر فعلی نفت مدیر عامل شرکت ملی گاز بود و فشار زیادی آورده بودند که صیدالی را تغییر دهند و بهانه هم این بود که او اصولگرا و از باند قبل است.
 
به خودم اجازه ندادم که با این تغییر که هیچ نفعی برای استانم نداشت همکاری کنم. مقاومت من هم حدی داشت و تا جایی که صیدالی خودش از رفتن شرکت گاز و انتقال به فارس راضی شد. همان زمان بحث تغییر مدیر عامل محترم وقت نفت و گاز گچساران مطرح بود و خیلی دوست داشتم یک انسان محکم و کاردان و پاکدست مدیر نفت و گاز گچساران شود. اتفاقاً به آقای مهندس پورهادی سرپرست فعلی پیشنهاد دادم تا اگر موافق هستند پیشنهاد بدهم و شاید پذیرفتند که از پذیرفتن مسئولیت امتناع کردند. صیدالی را در شیراز دیدم.
 
بهش پیشنهاد دادم و گفتم اگر مشکلی نداری من پیشنهاد دهم. ابتدا نپذیرفت و زندگیش را بر مبنای ادامه زندگی در شیراز تنظبم کرده بود. بهم گفت چه انتظاری از من داری؟ گفتم انتظار خاصی ندارم و فقط چند نکته. ابتدا اینکه مثل دوران شرکت گازت خوب و غیر سیاسی کار کن.
 
می‌خواهم جوری کار کنی که نشان دهی یک فرد و جریان اصلاح طلب به همراه یک دولت اصلاح طلب می‌تواند به یک فرد و کارشناس اصولگرا اعتماد کند و دیگر اینکه من گچسارانی هستم و دوست دارم در استانم این را جا بیندازم می‌شود سکان مهمترین دستگاه شهرستان و حتی استان را به یک بویراحمدی اصیل داد و می‌شود با هم کار کرد. پذیرش او و پذیرش سیستم منجر به انتصاب او و خدمت صادقانه و بی حاشیه شد.
 
هر دو اعتماد حاصل شد و هر آمدنی رفتنیست و او هم اینقدر بزرگ است که این را درک کند و‌ای کاش من یا او اینقدر می‌توانستیم به خودمان اجازه دهیم که پیامک‌هایی که به او داده شده بود و شرط ماندنش را در چه چیزی می‌دانستند منتشر کنیم تا بفهمیم جریان چیست. اگر چه همگان می‌دانند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
1
درود
خوا دونه که صیدالی کر خوب وکاربخر و بی نظیریه انشالله که هر جا باشه عاقبت بخیر باشه
نام:
ایمیل:
* نظر: