به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۳۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
جناب استاندار، فرماندار انتخابی به هیچ عنوان نباید حاصل تلاش عده‌ای خاص به منظور رسیدن به مقاصد خاص برای این منصب باشد.

خبردنا؛ جامعه دانشجویی شهرستان بهمئی با انتشار بیانیه ای از استاندار استان خواست جهت تعیین فرماندار جدید این شهرستان نکاتی را مورد توجه قرار دهد.
 
به گزارش"خبردنا" متن این بیانیه که در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است بدین شرح است.
 
بسمه تعالی
جناب اقای دکتر احمد زاده
استاندار محترم کهگیلویه و بویر احمد
احتراما

در پی مطرح شدن مباحثی پیرامون فرمانداری بهمئی و تعیین فرماندار جدید شهرستان، توجه به موارد ذیل ضروری به نظر میرسد. لازم به ذکر است محتوای این مطلب قصد ورود به عملکرد فرماندار فعلی را ندارد و به چرایی حضور یک فرد شایسته به عنوان انتخابی شایسته برای شهرستان می‌پردازد.
 
از آنجایی که فرماندار در حوزه ماموریت خود، به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت و مسئول حفظ سیاست عمومی دولت و ریاست عالیه بر سایر ادارات و حق نظارت بر تمام حوزه ماموریت خود را دارد، بدین طریق بستر‌های مناسب را برای بهبود شاخص‌های توسعه شهرستان مهیا می‌نماید.
 
شهرستان بهمئی نیازمند حضور فردی آشنا به تمامی بافت‌های منطقه و برخواسته از بطن منطقه و مورد اعتماد مردم در راًس فرمانداری می‌باشد. شهرستان بهمئی نیازمند توسعه پایدار و همه جانبه است، لذا در این مقطع زمانی شهرستان مذکور بیش از هر زمانی به رویکردی جدید با چشم انداز عمرانی و آبادانی نیازمند است؛ بنابراین استفاده از نیرویی کارامد و با دیدگاه عمرانی و توسعه‌ای می‌تواند گره گشا باشد.
 
این شهر سراسر افتخار در حال حاظر نیاز مبرم به یک طبیب دارد تا جراحی مدیریتی شود. بهمئی نیاز به فرزندی دارد که حق فرزندی را به نحو أحسن بجا آورد و خلف راستینی باشد برای تمامی کسانی که در زمانی نه چندان دور دوران طلائی بهمئی را رقم زدند؛ لذا با توجه به صدور بیانیه‌هایی در فضای مجازی وبه دنبال آن، سعی در ایجاد تشنج در سپهر سیاسی شهرستان با عناوین مختلف سیاسی و تفکراتی، جامعه‌ی دانشجویی شهرستان خواهان انتخاب فرمانداری مدبر و شایسته می‌باشد، که جهت دستیابی به أهداف عالیه سیاسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و در راستای رسیدن به یک توسعه فراگیر فردی تلاش کند.
 
جناب استاندار، فرماندار انتخابی به هیچ عنوان نباید حاصل تلاش عده‌ای خاص به منظور رسیدن به مقاصد خاص برای این منصب باشد. فرماندار وابسته به طیف، جریان و تشکل خاص نمی‌تواند در دوران مدیرت خود مستقل و مقتدر در تصمیم گیری‌ها عمل کند.
 
بهمئی نیازمند فرمانداریست که صرفا بر اساس توانمدی‌های مبتنی بر پارامتر‌های شایسته سالاری و مدیریتی وسابقه و تجربه انتخاب شده باشد که بدون کوچکترین وابستگی به تشکل و نهاد خاصی چه در حرف و چه در عمل طرف مردم را گرفته و همیشه به نفع مردم عمل نماید.
 
شخصی که وام دار اشخاص، خواص، گروه و جریان باشد نمیتواند شخصی مطالبه گر از مراجع بالادست به منظور تاًمین بودجه برای شهرستان و یا قدرت چانه زنی بالایی برای تسریع در روند اجرای مصوبات دولت باشد و این شخص همیشه بنا به مصلحت و حفظ جایگاه و کرسی و توضیح به پایین دست تصمیم گیری خواهد کرد و از حق مردم به منظور حفظ جایگاه خواهد گذشت. کما اینکه مشکل این شهرستان ضعف و نبود مصوبه و طرح نیست بلکه مشکل اساسی ضعف در نظارت و اجرای مصوبات مختلف می‌باشد.

جناب استاندار، مهمترین شاخصه‌های یک فرماندار مقتدر بودن و روحیه مطالبه گری قوی از مراجع بالا دست می‌باشد. فرمانداری که به جای پرداختن تمام وقت و تمرکز به مسائل درون شهری با سری بالا و آرمان‌های بزرگ به مسائل کلان فکر کند و مطالبات بزرگ و بر زمین افتاده و نیمه کاره شهرستان را پیگری کند.
 
فرماندار موفق باید به فرآیند تعریف پروژه‌های حیاتی آشنایی کامل داشته باشد و پیگیر تصویب و تخصیص اعتبارات پروژه‌های ملی و اولویت دار شهرستان از جمله پروژه آبرسانی، برق، راه، پتروشیمی و صنایع کوچک پایین دست نفت و همچنین توانایی جذب سرماگذار برای بهره برداری از معادن شهرستان باشد که این مهم تنها با ارتباط قوی با استانداری، سازمان‌های مدیریتی و ادارات کل میسر می‌باشد.

در پایان مولفه‌های رسیدن به این أهداف را میتوان از سوابق درخشان یک شخص بدست آورد و جامعه دانشجویی شهرستان بهمئی خواهشمند است ملاک شایستگی و سابقه مدیریتی و خدمت افراد را برتر از هر گونه وابستگی تفکراتی و جریانی افراد بدانید.
 
پیشاپیش از حسن توجه حضرتعالی سپاسگزاریم.

جامعه دانشجویی شهرستان بهمئی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
0
0
درود..افرادی این روزا اسمشون برا فرمانداری بهمئی تو فضای مجازی و سایتا دیده میشه که آدم خندش میگیره خودتون حتما میدونید که کیا هستن
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
فرماندار باید جوان دادرای ارتباط کلان باشد
نام:
ایمیل:
* نظر: