به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۶۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

خبردنا/ خاندان امیری، علیبازی، باقرفر، پاسا،جمیع منسوبین، تیره کا مسیح و طوایف مشایخ و حسام الدینی ایل چُرام با صدور پیامی از همدردی مردم در سوگ زنده یاد، معلم فرهیخته و رئیس شورای پنجم شهر چُرام مرحوم "محمد تقی امیری" تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش خبردنا/ متن پیام بدین شرح است؛

هوالباقی
همه مرگ راییم پیروجوان
که مرگست چون شیروماآهوان

آبان ! خانه ات آباد ! نه ، نه ….

وا دریغا ! سرانجام تلخ ترین صبح ِ زندگیمان طلوع کردتا شادی هامان برای همیشه غروب وافول نمایند….

و “چرام ” یکپارچه عزادار ….

و مرگ ریزان بود و ابر سیاه ِ اندوه ، بر دلمان باریدن گرفته بود ….

آری ! همهمه و ناله ی جمعیت بلند بود، تو گویی که جای سوزن انداختن نبود ، پیران و معمران شهرم این چنین تشییعی رادر عمر خویش به یاد نداشتند… همه دلداده بودند ، همه آمده بودند فوج فوج، با پر اشک ترین چشم ها …آمده بودند تا همدلانه با گذر از معبر ِ دلتنگی، برکرانه های معرفت به منبع ِ خالص صداقت دست یابند ….

آری ! و امیری، همان امیر و امین دلهای مردم شهرم ماند که تابوتش بر دستها میان تلاطم جمعیت ساری و جاری می گشت …

زنده نام محمد تقی امیری همان معلمی که سازنده ی بزرگ راه اخلاق می بود و رفتنش ، آیینه ی عبرت ……

در همین راستا، به پاس همراهی ،همدلی و به رسم ادب و تواضع از حضور گسترده ،معنوی و عرفانی شما سروران بزرگوار، تک تک شما خوبان ، اقشار مختلف ، ایلات و طوایف، شهرستان های همجوار و دیگر شهرستانها،بویژه مردم فهیم و نوع دوست شهرچرام و حومه،بزرگان،ریش سفیدان، مُعمرین، فرهنگیان و همکلاسی های دیروز و اساتید امروز دانشگاهها ،مُتنفذین، مُتشخصین، رُجال سیاسی و مذهبی،اشخاص حقیقی و حقوقی، تمامی مدیران کل و رؤسای ادارات ،نهادها ، ارگانها و پرسنل خدوم ،شهرداری و شورای شهر ،مجمع نمایندگان فعلی و اسبق مردم استان در مجلس شورای اسلامی ،ائمه جمعه و جماعت بویژه نماینده مردم استان درخبرگان رهبری حضرت آیت اله ملک حسینی، دستگاه محترم قضایی، اهالی محترم رسانه و مطبوعات ، سبزپوشان نیروی محترم نظامی و انتظامی و راهور، همه عزیزانی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چه از طریق پیامک،تماس تلفنی و یا حضور در مراسم تشییع ،تدفین و خاکسپاری ، سومین و ختم فرهنگی خوشنام،ذاکر آل اله،آموزگار اخلاق ،مهربانی شادروان، زنده نام محمدتقی امیری شرکت نمودید و ما را مورد تفقد و دلجویی خویش قرار دادید و قلب های رئوف و مهربان تان را برحزن و اندوه مان گشودید بسیارصمیمانه سپاسمندیم.

باشد که در ایامی بدون از رخت سیاه و نغمه عزا برخوان شادی هایتان و همچنین درمحافل و مجالس جشن و سرور ، فرّ و فرخندگی تان پاسخگوی خوبی باشیم.

مانا مانید و بهین روزگار،سلامتی و شادابی بدرقه ی راهتان باشد ان شالله.

خاندان امیری،علیبازی، باقرفر ،پاسا،جمیع منسوبین ،تیره کا مسیح و طوایف مشایخ و حسام الدینی ایل چرام….

زنده یاد " مجمدتقی امیری " در شامگاه چهارشنبه 26 آبانماه 1400 در بیمارستان نمازی شیرازی بدلیل عارضه سکته مغزی متاسفانه دارفانی را وداع و در روز جمعه 28 آبانماه 1400 در آرامستان چُرام به خاک سپرده شد.

از ایشان سه فرزند به نام های امیر 11 ساله ، آیدا هشت ساله و آیلا هشت ماهه برجای مانده است.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

نام:
ایمیل:
* نظر: