به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
به منظور بررسی وضعیت انبارها، کالاها و نگهداری آنها در انبارهای اموال تملیکی، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، بازدیدی سرزده از این انبارها در یاسوج داشتند.

به گزارش خبردنا/ جمعی از مسئولان قضایی به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ خودروهای توقیفی در یاسوج بازدید کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید گفت: انبار اموال تملیکی از ابتدای امسال چهار مرتبه مورد بازدید قرار گرفته است.

"سیدعلی ملک حسینی" با اشاره به این که انبارهای اموال تملیکی استاندارد لازم برای نگهداری اموال را ندارند اظهار داشت: تنها امکاناتی که در استان موجود است همین است.

وی گفت: در بازدیدهای قبلی که از این انبارها صورت گرفت وضعیت انبارها به شکل الان نبود، وضغیتی آشفته و کالاهای سریع الفساد وجود داشت که با زحماتی که در سازمان اموال تملیکی متقبل شدند و حضور سازمان بازرسی استان، مقدار زیادی از کالاهای سریع الفساد، معدوم شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: وضعیت انبارها، الان رضایت بخش و مطلوب است.

ملک حسینی گفت: به زودی بخشی از اموال موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به مزایده عمومی گذاشته خواهند شد.

این مقام قضایی افزود: بخشی از اموال که هنوز آراء آنها در سازمان تعزیرات حکومتی صادر نشده است با پیگیری های لازم، به منظور صدور ابلاغ قضایی برای شعب تجدیدنظر در مرکز انجام خواهد شد و انتظار می رود بسیاری از این اموال تا پایان سالجاری تعیین تکلیف شوند.

خبردنا این اقدام ارزشمند مسوولان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه آقای سیدعلی ملک حسینی دادستان محترم و ارزشمند مرکز استان را به فال نیک گرفته و البته پیشنهاد می شود اگر امکان دارد اموالی که خوراکی بوده و فاسد نشده اند بین خانواده های نیازمند در استان و البته با نظارت خود دستگاه محترم قضایی به جهت کمک به رفاه و معیشت نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی کنونی و در این فصل سرد توزیع شود ان اشالله./

 

نام:
ایمیل:
* نظر: