به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
رئیس مرکز بهداشت بویراحمد تاکیدکرد که مدارس شهرستان باید تعطیل شوند.

به گزارش خبردنا/ " محمد یزدان پناه " در نشست ستاد کرونای شهرستان گفت: متاسفانه شیوع ویروس اُمیکرون در شهرستان بویراحمد شرایط سخت و شکننده ای را ایجاد کرده و باید مدارس شهرستان را در کمترین زمان ممکن تعطیل کرد.

وی تعداد دانش آموزان و معلمان گرفتار شده به ویروس اُمیکرون را بیش از 55 بیمار عنوان و اظهارداشت: بعقیده ما ادامه فعالیت مدارس این آمارها را افزایش و باید آموزش و پرورش، مدارس شهرستان بویراحمد را تعطیل کند.

رئیس مرکز شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش بی سابقه مبتلایان به ویروس اُمیکرون در این شهرستان شرایط نگران کننده ای حاکم کرده و ما از ادامه این روند بسیار نگرانیم.

یزدان پناه به اشاره به آمار بالای دانش آموزی در شهرستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: بیش از 70 هزار دانش آموز و چهار و 500 فرهنگی در این شهرستان به امر تعلیم و تربیت مشغول بوده که متاسفانه آمار مبتلایان به ویروس اُمیکرون در مدارس این شهرستان قابل مقایسه با مدارس هیچکدام از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

وی گفت: شیفت بندی و گروه بندی بدلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در اغلب مدارس شهرستان بویراحمد بنظر می رسد تاثیر چندانی بر کاهش آمارها نداشته باشد.

https://khabardena.ir/

نام:
ایمیل:
* نظر: