به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
با حضور دکتر روشنفکر، معاون استاندار و مسوولان استانی و شهرستانی:
۱۱ پروژه برق رسانی با حضور نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، بمناسبت دهه فجر در دنا با اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبردنا به نقل از ایرنا، نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در حاشیه این آئین با تقدیر از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در توسعه زیرساخت های صنعت برق این استان، اظهار داشت: وقتی می بینیم در روستای دارشاهی در یک روز بیش از ۲۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه پروژه های عمرانی می شود باید شکرگذار این همه برکات انقلاب باشیم.

مهدی روشنفکر با اشاره به افتتاح پُست برق هفت مگاواتی روستای دارشاهی شهرستان دنا، افزود: از اینکه با احداث این پُست مشکلات برقی ۲۳ روستای شهرستان رفع می شود خوشحالیم و امیدوارم مشترکین برق در این روستاها نهایت بهره را از برق پایدار ایجاد شده ببرند.

وی با بیان اینکه همه باید قدردان برکات انقلاب اسلامی مان باشیم، تصریح کرد: مردم ما مردمی قانع بوده و حتما قدردان خدمات و برکات انقلاب خود هستند.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، خدمتگزاری به مردم را از وظایف اصلی مدیران دانست و یادآورشد: مدیران برای خدمات رسانی صادقانه به مردم از هیچ کوششی نباید دریغ کنند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمددر این مراسم گفت : برنامه های ویژه اقتصادی برای بهبود رفاه و معیشت مردم در دولت سیزدهم در دستورکار دولتمردان است.

سید احسان عسکری افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های متعدد اقتصادی بوده که برای بهره گیری از این ظرفیت ها برنامه ریزی های مهمی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بطور حتم در حوزه اقتصادی تا سه سال آینده رخدادهای اقتصادی بزرگی در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد، ابراز داشت: در کنار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد اقدامات شایسته ای در حوزه اقتصاد استان به سرانجام برسانیم.

عسکری بیان کرد: در دهه فجر امسال پروژه های متعدد اقتصادی در حال افتتاح و کلنگ زنی بوده که می تواند بسترساز رفع بسیاری از مشکلات کنونی در حوزه اقتصاد باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آمار پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی این شرکت در دهه فجر امسال، نیز گفت: ۹۲ پروژه با اعتباری بیش از ۱۸۲ میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد طی دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

جمال معتمدی زاده افزود: از مجموع این پروژه ها بیش از ۹۵ میلیارد تومان مربوط به شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون بوده که حدود ۵۵ درصد از اعتبارات استانی در دهه فجر امسال را شامل می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بویراحمد با ۲۱ پروژه بالاترین پروژه های برق رسانی دهه فجر امسال را در استان کهگیلویه و بویراحمد به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان دنا ۱۱ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد پروژه های افتتاحی برق رسانی شهرستان دنا در دهه فجر امسال را شش پروژه با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان عنوان و یادآورشد: پنج پروژه با اعتباری بیش از پنج میلیارد تومان نیز در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

معتمدی زاده تاکید کرد: پروژه هفت مگاواتی پُست برق دارشاهی که باعث تامین برق پایدار و جلوگیری از نوسانات شبکه ای برق در ۲۳ روستای بخش پاتاوه و شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا می شود با اعتباری بیش از شش میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تحریم ظالمانه در بخش صنعت برق و تلاش های صورت گرفته برای افتتاح پُست هفت مگاواتی روستای دارشاهی دنا در دهه فجر امسال، اظهارداشت: برای تامین برخی تجهیزات مجبور شدیم با دور زدن تحریم ها، این تجهیزات را با مشکلات فراوانی از کشورهای چین و روسیه وارد ایران کرده و سپس در این پروژه مهم زیرساختی صنعت برق استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پُست برق روستای دارشاهی شهرستان دنا اولین پُست برقی در این استان است که بصورت هوشمند سازی فعال و در تلاش هستیم سایر پُست های حیاتی برق در این استان را هوشمند سازی کنیم.

معتمدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای پروژه های برق رسانی در عناوین اصلاح، احداث،توسعه، کاهش نرخ تلفات انرژی ، برق رسانی روستایی و روشنایی معابر در شهرستان دنا هم اشاره و خاطرنشان کرد: ۲۹ روستای این شهرستان در دهه فجر امسال از مُدرن ترین شبکه های برق دنیا بهره مند خواهند شد.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد در سال آینده اقدامات شایسته ای برای توسعه زیرساخت های صنعت برق استان کهگیلویه و بویراحمد انجام دهیم که مشکلات کنونی شبکه های توزیع نیروی برق را به حداقل برسانیم.

در شهرستان دنا، ۲ پروژه پُست برق روستای دارشاهی و پروژه توسعه شبکه های توزیع نیروی برق روستای بُن زرد علیا در این شهرستان به نمایندگی از ۱۱ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

با افتتاح پُست برق روستای دارشاهی، مشکلات نوسانات و ناپایداری های شبکه های توزیع نیروی برق ۲۳ روستای شهرستان دنا با اعتباری بیش از شش میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رفع و با افتتاح پروژه توسعه شبکه های توزیع نیروی برق روستای بُن زرد علیا ، شش پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز به بهره برداری رسید.

https://khabardena.ir/

نام:
ایمیل:
* نظر: