به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۴۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از انجام اولین عمل جراحی باز قلب کودکان در این مرکز درمانی خبرداد.

به گزارش خبردنا، " محمد طهماسبی" در نشست رسانه ای با اشاره به ضرورت و نیاز مُبرم استان کهگیلویه و بویراحمد به بخش جراحی قلب و راه اندازی بخش جراحی قلب در مرکز درمانی بیمارستان امام سجاد(ع) این شهر، اظهارداشت: اولین عمل جراحی قلب کودکان در بخش جراحی قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام گرفت.

وی گفت: این نوع عمل تنها در مراکز پیشرفته جراحی قلب و عروق دنیا که دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی می باشند انجام می شود.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج افزود: بخش جراحی قلب این مرکز درمانی با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته جراحی قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و کادر درمانی مُجرب و پزشکان فوق تخصص جراحی قلب و آنژیوگرافی،آماده ارائه خدمات درمانی لازم به هموطنان است.

طهماسبی با تشریح چگونگی اولین جراحی قلب باز یک کودک در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، خاطرنشان کرد: این عمل جراحی توسط آقای دکتر شیروان سلامی نیا فوق تخصص جراحی قلب این مرکز درمانی انجام شد که با موفقیت صورت پدیرفت و در حال حاضر حال عمومی بیمار بعداز عمل جراحی رضایت بخش است.

طهماسبی گفت: با توجه به راه اندازی بخش جراحی قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در این مرکز درمانی، ارائه خدمات درمانی مربوط به جراحی قلب برای بیماران نیازمند انجام می شود و همشهریان  بدون مراجعه و مسافرت به استانهای همجوار می توانند خدمات درمانی لازم را در این بیمارستان دریافت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: