به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۵۲۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
در راستای برخورد با مراکز غیر مجاز پوست و زیبایی و بدلیل دخالت در امور پزشکی و حفظ سلامت شهروندان مراکزی که اقدام به فعالیت های غیرمجاز می کنند به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

خبردنا: سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گچساران گفت: ۲ واحد غیرمجاز پوست و زیبایی در گچساران که اقدام به انجام فعالیت های زیبایی و لیزر درمانی می کردند، پلمب شد.

به گزارش"خبردنا"، دکتر سید طاهر حسینی افزود: این ۲ مرکز توسط کارشناسان نظارتی شبکه بهداشت ودرمان گچساران شناسایی و بعد از چند نوبت تذکر به آنها و توجه نکردن به تذکرات،  پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهارکرد: در راستای برخورد با مراکز غیر مجاز پوست و زیبایی و بدلیل دخالت در امور پزشکی و حفظ سلامت شهروندان مراکزی که اقدام به فعالیت های غیرمجاز می کنند به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گچساران خاطرنشان کرد: خط قرمز شبکه بهداشت و درمان حفظ سلامت شهروندان بوده و هر گونه اقدام که باعث خدشه دارشدن سلامت مردم شود با عکس العمل کارشناسان شبکه بهداشت و درمان مواجه خواهد شد.

به گزارش خبردنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گچساران، حسینی بیان کرد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت گزارش کنند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: