به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
دیدار فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان از اداره کل بیمه سلامت
با هماهنگی سپاه ناحیه عشایری و بسیجیان به مردم استان اطلاع رسانی شود که هر خانواده و یا هر فردی که فاقد هرگونه بیمه درمانی می باشد، در اسرع وقت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و با ثبت نام تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

خبردنا :  فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل بیمه سلامت استان دیدار کرد.

به گزارش " خبردنا " به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد ، در این دیدار که در دفتر مدیرکل بیمه سلامت استان انجام گرفت، سرهنگ حسن رضایی فرمانده سپاه عشایر استان گفت : تعداد ۲۰۰۰ خانوار عشایری کوچرو و تعداد ۴۰۰۰۰ نفر جمعیت عشایر ساکن در استان حضور دارند که از خدمات مختلف از جمله خدمات بهداشتی و درمانی بهره می برند.

مدیرکل بیمه سلامت هم با اشاره به صندوق بیمه روستائیان و عشایر این اداره کل که قریب به ۳۴۰ هزار از هم استانی ها را تحت پوشش خود قرار داده است در رابطه با خدماتی که این صندوق به روستائیان و عشایر می نماید مطالبی را بیان کرد .
دکتر " کیان دهراب پور " گفت که تعداد ۶۸ مرکز جامع خدمات سلامت با بیش از ۱۲۰ پزشک و ۱۰۰ مامای مستقر کار بهداشت و درمان روستائیان، عشایر و جمعیت شهرهای زیر بیست هزار نفر را بر عهده دارد.
وی افزود : با هماهنگی سپاه ناحیه عشایری و بسیجیان به مردم استان اطلاع رسانی شود که هر خانواده و یا هر فردی که فاقد هرگونه بیمه درمانی می باشد، در اسرع وقت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و با ثبت نام تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.
همچنین در این جلسه لیست ده مرکز ترک اعتیاد طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت در اختیار فرمانده سپاه ناحیه عشایری قرار گرفت تا افراد ذینفع عشایر از خدمات این مراکز بهره مند گردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: