به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۰۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
برای اجرای این طرح راهسازی ساخت دو دهنه تونل شروع شده که تونل شماره دو با قرارداد ۱۱٠ میلیارد تومان به طول ۷۶٠ متر ساخته می‌شود.

خبردنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمربندی یاسوج یکی از حادثه‌خیزترین مناطق استان است که اعتبار به آن اختصاص داده شد.

به گزارش"خبردنا"،  محمد راستا گفت: طرح کمربندی یاسوج از قطعات مسیر بابامیدان-یاسوج- سمیرم به اصفهان به طول ۶۰ کیلومتر در دست اجرا است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان می گوید: این طرح راهسازی به طول ۱۴ کیلومتر درقطعه کمربندی یاسوج حادثه خیز‌ترین جاده کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.
 
او مبلغ قرارداد این طرح را ۷۷ میلیارد و پیشرفت کاری آن را ۴۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: امسال برای اجرای این طرح در سه نقطه ۴۵۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.
 
راستا پیشرفت کاری این طرح راهسازی را مناسب ارزیابی و اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این طرح که از اولویت‌های طرح‌های راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد است، در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جاده در دست اجرای یاسوج به سی سخت هم گفت: برای اجرای این طرح راهسازی ساخت دو دهنه تونل شروع شده که تونل شماره دو با قرارداد ۱۱٠ میلیارد تومان به طول ۷۶٠ متر ساخته می‌شود.
 
راستا با بیان اینکه روزانه دو متر حفاری در هرکدام از این تونل‌ها افزود: هشت کیلومتر از مسیر یاسوج به سی سخت تکمیل و آماده بهره برداری است.
 
وی اضافه کرد: با تکمیل طرح تعریض جاده ارتباطی یاسوج به سی سخت، مسیر دسترسی به این شهر توریستی بهبود یافته و از تصادف ها نیز کاسته می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: