به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
یکی از بزرگترین مجتمع‌های فعال مسکن ملی در استان با ۱۶۰ واحد در سایت جهاد شهر یاسوج به پیمانکار واگذار شده و در حال اجرا است و با توجه به روند خوب اجرای این طرح، پیش بینی می‌شود قبل از موعد ۲ ساله به بهره برداری برسد.

خبردنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف استان ساخته می‌شود.

به گزارش"خبردنا"، محمد راستا به ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ۹ هزار واحد از این تعداد در یاسوج ساخته خواهد شد.

او می‌گوید: یکی از بزرگترین مجتمع‌های فعال مسکن ملی در استان با ۱۶۰ واحد در سایت جهاد شهر یاسوج به پیمانکار واگذار شده و در حال اجرا است و با توجه به روند خوب اجرای این طرح، پیش بینی می‌شود قبل از موعد ۲ ساله به بهره برداری برسد.

راستا وسعت زمین مورد استفاده در سایت مسکن ملی جهاد در این شهر را ۱.۶ هکتار اعلام کرد و افزود: سامانه مسکن ملی به زودی فعال خواهد شد و متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی اقدام کنند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد؛ برای ساخت مسکن ملی در یاسوج با کمبود زمین مواجه هستیم، این در حالی است که در سایر در شهرستان‌ها این مشکل وجود ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: