به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان را ۴۷ نفر اعلام کرد.

به گزارش"خبردنا"، محمد غلام نژاد با اشاره به بستری ۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ نفر از این تعداد مبتلای قطعی و ۳ نفر دیگر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او به دریافت ۱۳۵ نمونه پی سی آر و رپید از آزمایشگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: نتیجه ۲۰ درصد موارد مثبت شده است.

به گفته غلام نژاد؛ در شبانه روز اخیر فوتی ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری در استان همچنان یک هزار و ۱۴۸ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می‌گوید: از مجموع مبتلایان به کووید-۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۹ هزار و ۱۷ نفر بهبود یافته اند.

او با بیان اینکه آمار روزانه مبتلایان به بیماری کرونا در استان در حال افزایش است، ادامه داد: پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را تزریق کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: