به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که کافه های آبشار یاسوج مرکز این استان که از مناطق زیبا و گردشگرپذیر این شهر محسوب می شود اکنون پاتوق زنان معتاد شده است.

به گزارش خبردنا، "عاطفه ‌السادات مُدبرنژاد " در نشستی با عنوان مشارکت‌ زنان و خانواده برای پیشگیری از اعتیاد با ابراز نگرانی خود از شیوع مصرف مواد مخدر در بین زنان و دختران یاسوج، اظهارداشت: متاسفانه اغلب کافه های آبشار پاتوق و مکانی برای مصرف مواد مخدر بانوان و دختران ما شده است.

وی با نگران کننده خواندن شرایط کنونی در این منطقه گرشگردی، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این روند و البته سیر صعودی مصرف مواد مخدر در بین بانوان باید برنامه های پیشگیرانه با مشارکت مردم و نهادهای مختلف اجرایی شود.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استفاده نکردن پژوهش های صورت گرفته در ارتباط با برنامه های پیشگیرانه از مصرف مواد مخدر در بین بانوان این استان اظهار تاسف کرد و یادآورشد: پژوهش‌های خوبی در زمینه اعتیاد زنان صورت گرفته اما از آنها استفاده نمی‌کنیم.

مُدبرنژاد با اشاره به سخنان دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد که این استان را جزء استان های پاک در ارتباط با اعتیاد بانوان عنوان کرد، ادامه داد: باید از ظرفیت مساجد، هیئت‌های مذهبی و ائمه جمعه در سخنرانی‌ها و منابر نهایت بهره را بُرد.

وی گفت: مردم به ویژه بانوان باید نسبت به این پدیده خانمان‌سوز آگاه شوند و اگر اقدامات لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد زنان و دختران استان انجام نگیرد در سال های آینده با مشکلات جدی مواجه خواهیم بود.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به آمارهای زنان و دختران معتاد در این استان اشاره ای نکرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: