به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس:
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد که راه مردم از عده ای منفعت طلب جداست و خدمات رسانی به زیرساخت های توسعه ای حوزه انتخابیه اش شدت می گیرد.

به گزارش خبردنا، مهدی روشنفکر در آیین برگزاری میزخدمت در بخش پاتاوه شهرستان دنا گفت: مردم این روزها به‌خوبی راه خود را از عده ای منفعت طلب جدا کرده اند و بار دیگر در مسیر منفعت طلبان قرار نمی گیرند.

وی بدون اشاره به نام فرد یا جریانی که تلاش می کند خدمات رسانی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را کُند کند، اظهارداشت: مردم به خوبی افراد منفعت طلب را شناخته‌اند و اجازه نخواهند داد که منفعت طلبان به اهداف خود برسند.

وی گفت: تمام تلاش مان را برای بهبود شرایط رفاه و معیشت مردم بکار بسته و می بندیم و افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه که در تاریخ بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بی‌سابقه بوده‌، گواه این موضوع است.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس افزود: شهرستان دنا هم‌اکنون به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده اگرچه شاید نتوان در یک زمان همه خدمات مورد نیاز را ارائه داد اما امیدواریم با همکاری و تعامل دولت و مردم شرایط روز به روز بهتر شود.

روشنفکر با بیان اینکه در شرایط فعلی که تحریم‌ها نَفَسِ اقتصاد کشور را گرفته است، کارهای عُمرانی بسیار مهمی در شهرستان دنا در حال اجرا است که آسفالت ۳۰ هکتار از محور ارتباطی روستای بَنِستان این شهرستان، نمونه ای از این کارها است.

وی گفت: وجود محرومیت و توسعه نیافتگی در بخش‌های مختلف در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل توزیع نشدن امکانات به صورت عادلانه بوده و طبق عدالت اسلامی، این امکانات و خدمات توزیع نشده است.

پاتاوه، شهرستان و سادات محمودی، بخش می شود

روشنفکر افزود: با تمام وجود در تلاش هستیم که بخش پاتاوه به شهرستان تبدیل شود و اکنون در حال رفع برخی ایرادات در این ارتباط بوده و البته تبدیل شدن دهستان سادات محمودی به بخش در دولت سیزدهم نهایی شده است.

انتهای پیام/

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
بعد از سال ها ی سال وعده های توخالی هر موقع سوت قطار به استان رسید پاتاوه هم شهرستان خواهد شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: