به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
زنان خانه دار، دختران و هم چنین دانشجویان تا زمان اتمام تحصیل و اشتغال به کار، می توانند با عقد قرارداد بیمه ای در سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir و پرداخت حق بیمه ماهانه، برای خود سابقه بیمه ای ایجاد کنند و پس از احراز شرایط بازنشسته شوند.

خبردنا: مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بر اجرا و گسترش طرح بیمه زنان خانه دار تاکید کرد.

 رسول چراغ سحر و عاطفه سادات مدبرنژاد سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری در نشستی مشترک، گسترش پوشش بیمه ای به ویژه بهره مندی زنان خانه دار ازبیمه تامین اجتماعی را گامی در راستای حقوق زنان برشمردند.
 
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: طرح بیمه زنان خانه دار، فرصت مناسبی برای پوشش بیمه ای خانواده ها و استفاده از مزایای بیمه ای است و زنان و دخترانی که در جایی مشغول به کار نیستند، می توانند از آن بهره مند شوند.
 
چراغ سحرمی گوید: زنان خانه دار، دختران و هم چنین دانشجویان تا زمان اتمام تحصیل و اشتغال به کار، می توانند با عقد قرارداد بیمه ای در سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir و پرداخت حق بیمه ماهانه، برای خود سابقه بیمه ای ایجاد کنند و پس از احراز شرایط بازنشسته شوند.
 
سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ارتقای جایگاه زنان به عنوان رکن خانواده و بهره مندی آنان از حقوق قانونی خود، عزم جدی همه دستگاه ها را می طلبد.
 
مدبرنژاد افزود: خوشبختانه در سازمان تامین اجتماعی به مقوله حمایت از خانواده و افزایش جمعیت اهمیت زیادی داده می شود و این جای خوشحالی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: