به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
معاون آموزش و پرورش استان:
جمالی گفت: برای آشنایی بیشتر معلمان این درس، دوره های آموزشی بصورت میدانی و عملیاتی در شهرستان های بویراحمد، دنا، مارگون و حوزه عشایری مقطع متوسطه در برخی از بیمارستان های این شهرستان ها برگزار و معلمان به اطلاعات جدیدی در حوزه تخصصی خود با انجام کالبدشکافی یک فرد فوت شده دست یافتند.

خبردنا : معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از بصد ا درآمدن زنگ مدارس در هنرستان های این استان بمناسبت شروع سال تحصیلی جدید خبرداد.

"محمد جمالی" در گفت و گو با خبردنا گفت: بنا به شعار سال رهبری انقلاب مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، بنا داریم زنگ مدارس را در هنرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در روز دوم مهرماه بصدا در بیاوریم چرا که معتقدیم در هنرستان ها می توان به این شعار جامه عمل پوشاند.

وی یکی از برنامه های آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری را ارتقای دروس هنرستانی عنوان و اظهارداشت: تلاش خواهیم کرد امکانات بیشتری برای ارتقای سطح کمی و کیفی رشته های تحصیلی در هنرستان های این استان در سال تحصیلی جاری فراهم کنیم.

معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون تغییرات درسی در کتاب های دانش آموزان اعلان شده است یا خیر؟ هم ادامه داد: تاکنون تغییرات در کتاب های درسی به ما اعلان نشده اما برای آشنایی بیشتر معلمان برخی دروس تخصصی مانند زیست شناسی، توانمندسازی معلمان را در دستورکار قرار دادیم.

جمالی گفت: برای آشنایی بیشتر معلمان این درس، دوره های آموزشی بصورت میدانی و عملیاتی در شهرستان های بویراحمد، دنا، مارگون و حوزه عشایری مقطع متوسطه در برخی از بیمارستان های این شهرستان ها برگزار و معلمان به اطلاعات جدیدی در حوزه تخصصی خود با انجام کالبدشکافی یک فرد فوت شده دست یافتند.

وی افزود: در مناطق گرمسیری استان نیز این دوره ها در هفته های آینده برگزار می شود و معلمان دروس تخصصی بویژه درس زیست شناسی می توانند به اطلاعات جدید درسی خود دست یابند.

نام:
ایمیل:
* نظر: