به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۳۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
این رشد اعتباری در دانشگاه علوم پزشکی هزار و ۱۳۰ درصد، در توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس ۸۰۱ درصد، جهاد کشاورزی، ۶۷۰ درصد، شرکت آب و فاضلاب ۱۳۲ درصد، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۲۱۵ درصد، اوقاف و امور خیریه ۴۴۳ درصد و در میراث فرهنگی ۳۶۸ درصد بوده است.

 خبردنا : مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های به‌ موقع استاندار استان و همکاری دستگاه‌های اجرایی، اعتبارت نقدی و اسناد به‌ طور صد درصد جذب شد که نشان دهنده انقلاب بزرگی در جذب اعتبارات است.

" طاهر شریف پور " با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: در حالی که در سال‌های گذشته دغدغه استان کمبود اعتبارات بود، اسناد خزانه سال جاری نسبت به سال ۱۳۹۹ رشدی ۱۵۲ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه انقلابی اساسی در خصوص افزایش اعتبارات استان رخ داده ، جمع کل تخصیص اسناد خزانه استان در سال ۹۹را ۲۸۲ میلیارد تومان بود که هم اینک جمع تخصیص این اسناد در سال ۱۴۰۰ ، عدد ۷۰۷ میلیارد تومان بوده که با پیگیری‌های استاندار افزایش تخصیص در استان را داشته ایم و به مرز ۷۱۰ میلیارد تومان رسیده است .

شریف پور ادامه داد: این رشد اعتباری در دانشگاه علوم پزشکی هزار و ۱۳۰ درصد، در توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس ۸۰۱ درصد، جهاد کشاورزی، ۶۷۰ درصد، شرکت آب و فاضلاب ۱۳۲ درصد، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۲۱۵ درصد، اوقاف و امور خیریه ۴۴۳ درصد و در میراث فرهنگی ۳۶۸ درصد بوده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین اعتبارات نقدی تملک سرمایه استان، در سال ۴۰۰1 نسبت به سال ۱۳۹۹، حدود ۸۳ درصد رشد داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: