به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
 رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که از هم اکنون باید گفت که تابستان سختی پیش روی تامین آب آشامیدنی مشترکین است و ما از این بابت نگرانیم.

به گزارش خبردنا، " علمدار آرمین " با اشاره به فرسودگی 40 درصد از شبکه های آبرسانی مشترکین در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: بیش از ۴۰ درصد شبکه آب شرب یاسوج فرسوده و معیوب بوده که پیش بینی می کنیم باتوجه به این شرایط، تابستان آینده، تابستان سختی برای شهروندان باشد.

وی، مجموع شبکه های آبرسانی داخلی شهر یاسوج را ۸۰۰ کیلومتر ذکر که ۴۰ درصد آن معادل 320 کیلومتر فرسوده است و البته در سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، مبلغ ۲۲۰ میلیاردتومان برای یاسوج مصوب شد که تنها ۳۸ میلیارد تومان آن معادل حدودی 18 درصد از اعتبار وعده داده شده تخصیص یافته است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد از شروع  عملیات اجرایی اصلاح شبکه های شهر یاسوج با ۳۸ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته از محل سفر و بیش از ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی خبرداد و خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۳ پیمانکار با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در سطح این شهر در حال کار هستند.

قدمت بیش از ۴۰ ساله شبکه توزیع آب باعث هدرروی 55 درصد آب شرب مشترکین آب در یاسوج شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: