به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
نکته قابل توجه این است که وی از آن تصمیم قطعی شرکت نکردن به احترام خواست مردم کهگیلویه بزرگ منصرف شده و خواست مردم را بر اراده خود مقدم دانسته است . 

خبردنا : امیدها به بازگشت نماینده اسبق " کهگیلویه بزرگ "به فعالیت های انتخاباتی مجلس روز به روز بیشتر می شود . 

به گزارش " خبردنا " به نقل از منابع موثق ، هرچند حجت السلام و المسلمین سید " علی محمد بزرگواری " بارها از حضور نیافتن و نداشتن تمایل جهت فعالیت های انتخاباتی در حوزه انتخابیه " کهگیلویه بزرگ " سخن گفته و بیانیه داده اما درخواست های مکرر مردم این حوزه انتخابیه و سیاسیون از طیف های مختلف فکری سبب شده است تا این مقاومت تا حدود زیادی درهم شکسته شود . 

پیگیری های " خبردنا " تایید می کند  حاج آقا بزرگواری به درخواست های مکرر و بسیار مردم حوزه انتخابیه " کهگیلویه بزرگ " تمکین کرده و ورودش را به انتخابات به مشورت بیشتر بامردم و گروههای سیاسی این حوزه انتخابیه معطوف نموده است .

نکته قابل توجه این است که وی از آن تصمیم قطعی " کاندیدا نشدن "به احترام خواست مردم "کهگیلویه بزرگ" منصرف شده و خواست مردم را بر اراده خود مقدم دانسته است . 

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ که به سلامت نفس و شجاعت ذاتی معروف است نشان داده همواره به خواست مردم بر اراده و تمایل شخصی اش معتقد بوده و این توجه به خواست مردم در ورود به انتخابات سال آینده سبب امیدواری مردم کهگیلویه بزرگ برای حضور مجدد وی شده است . 

بی شک حضور بزرگواری در انتخابات کهگیلویه بزرگ سبب امیدواری و خوشحالی مردمی خواهند شد که از فقر و بی عدالتی و وعده های دروغ به ستوه آمده اند خواهند شد .

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
1
4
مرد با صداقت فقط حاج آقا بزرگواری است و بس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
2
4
درود بر شجاعت و صداقت و ساده زیستی و عدم منفعت طلبی
نام:
ایمیل:
* نظر: