به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
سرپرست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران این استان که با حضور استاندار و مسئولان ارشد استانی برگزار شد، با دستور احمدزاده استاندار از این نشست اخراج شد.

به گزارش خبردنا، نشست شورای ترویج فرهنگ ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار،حسن‌ نگین‌تاجی رئیس‌کل دادگستری، سیدعلی ملک‌حسینی دادستان یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استاندار و مدیران ارشد استانی با تنش بین برخی مدیران و اخراج سرپرست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مدیرکل بیمه سلامت برگزار شد.

"کیان دهراب‌پور"مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست بر رعایت قانونمداری در بکارگیری نیروهای انسانی در ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان تاکید کرد.

او گفت: هر نیرویی که قراراست جذب شود باید در چارچوب قانون باشد و چنین چیزی قابل قبول نیست که در دولت سیزدهم بکارگیری نیروهای انسانی بدون ضابطه و آزمون جذب شوند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از مدیران حاضر در این جلسه، خواهرش را بدون ضابطه و بدون داشتن شرایط ایثارگری، وارد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کرده است، یادآورشد: این زشت است که دولت سیزدهم، مُدیرش دَم از عدالت بزند و این گونه پارتی بازی کند.

دهرابپور با اشاره به مصاحبه شهردار یاسوج در به کارگیری 140 نیرو در شهرداری این شهر، خاطرنشان کرد: شهردار یاسوج در مصاحبه‌ای گفته که 140 نیرو استخدام کرده است و این درحالی ست که مدیران نباید نیروها را بدون ضابطه به‌کار گیرند.

سرپرست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اظهار تاسف از اینکه فرزند شهیدی برای دریافت وام ناچیزی خودش را می‌کُشد و این وا م را به او نمی دهند، اظهارداشت:اما متاسفانه در این سوی میدان هم می بینیم که مدیر دولت سیزدهم اینگونه رفتار می کند و نیروهای بدون ضابطه بکار می گیرد.

بعد از صحبت‌های کیان دهراب‌پور مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، "نستهن مقدم" شهردار یاسوج هم گفت: من با افتخار گفته‌ام 140 نفر از ایثارگران حاضر در شهرداری یاسوج را تبدیل وضعیت و رسمی کرده‌ام،سایر ایثارگران هم در حال تبدیل وضعیت هستند، این کذب است که من نیرو استخدام بدون ضابطه کرده‌ام.

شهردار یاسوج در ادامه دست نوشته ای از محمدرحیم دهراب‌پور برادر بزرگتر مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد را نشان داد و خواست به سخنان خود ادامه دهد که باعث ناراحتی شدید "کیان دهرابپور" مدیرکل بیمه سلامت این استان و تنش های شدید لفظی شد.

دهرابپور با قطع سخنان شهردار یاسوج و با عصبانیت گفت: این موضوعی که الان من می گویم چه ربطی به برادر من دارد؟

او با خطاب قراردادن شهردار و عملکرد ضعیف وی در حوزه مدیریت شهری، ادامه داد: شما «گَند» به شهر زدی و صدها نیرو بدون ضابطه به کار گرفته‌ای و بعد این گونه رفتار می‌کنی.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم از دهرابپور مدیرکل بیمه سلامت این استان خواست با چنین موضوعاتی با آرامی برخورد کند.

"سیدعلی احمدزاده" گفت: آنچه که شما گفتید را باید به اثبات برسانید و نمی شود که تمام مدیران دولت را اینگونه زیر سئوال برد.

او با نادرست خواندن رفتار مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: در این جلسه رئیس کل دادگستری، دادستان یاسوج و رییس سازمان بازرسی استان حضور دارند. اگر تخلفی جایی بوده به این عزیزان گزارش داده شود تا در چارچوب قانونی پیگیری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران باید حُرمت جلسات را نگه دارند و بعد از این باید جلسات هدفمند برگزار شود، معتقدیم این جلسه هدف‌مند برگزار نشد، مشخص نبود دنبال چه هدفی بودیم و نباید هر کسی هر چه به ذهنش رسید بگوید که این شرایط به وجود بیاید.

بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج هم در واکنش به سخنان کیان دهراب‌پور گفت: دروغ است. من خواهری ندارم که در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به کار گرفته شده باشد و اگر کسی را به عنوان خواهر من معرفی کردند و استخدام ، استعفاء می‌دهم.

دهراب‌پور اما با عصبانیت از جلسه خارج شد و هنگام خروج از جلسه هم سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به او گفت: شما زمانی که مدیرکل انتقال خون بودی 13 نفر از بستگان خود را به‌کار گرفتی، آیا این درست است؟

کیان دهراب‌پور مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز جلوی در خروجی سالن شماره یک استانداری برگشت و گفت: آقای غلام‌نژاد رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را به خاطر اینکه زیر بار استخدام‌های بی‌ضابطه نرفت، برداشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به او گفت: این هم دروغ است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تامرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
بنازم دکتر دهرابپور را که با شهامت و شجاعت واقعیت را گفتند شیر مادرت حلالت مرد خداترس.
نام:
ایمیل:
* نظر: