به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۰۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

خبردنا: پیکر «منصور زرگر» خبرنگار باسابقه کهگیلویه و بویراحمدی بر روی دستان مردم در روستای «کَریَک» تشییع و به خاک سپرده شد.

 پیکر مرحوم منصور زرگر خبرنگار متعهد و باسابقه استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار سابق خبرگزاری ایرنا که بر اثر تصادف درگذشت با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و محلی، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر روز دوشنبه هشتم خرداد ماه ۱۴۰۲ در جوار حرم امام‌زاده عسگر«ع» در روستای کریک از توابع شهرستان دنا تشییع و به خاک سپرده شد.

منصور زرگر، خبرنگار پیشین خبرگزاری ایرنای استان کهگیلویه و بویراحمد که ظهر روز شنبه ششم خرداد ماه امسال به دلیل تصادف به کما رفته بود، در بخش آی سی یوی بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری شد اما بدلیل شدت جراحات وارده ساعت ۴ بامداد روز یکشنبه هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲ درگذشت.

حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری، به مناسبت درگذشت خبرنگار دلسوز و متعهد مرحوم آقای منصور زرگر پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش"خبردنا"، متن پیام آیت الله ملک حسینی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رحمت خداوند متعال بر مرحوم آقای منصور زرگر، عزیزی که سالها خبرنگاری را به مثابه یک وظیفه و رسالت به عهده داشت.متعهد و دلسوز بود و مطالبات را با ادب و متانت دنبال می کرد. حقا کسانی که او را می شناختند او را به مثابه یک خبرنگار واقعی قلمداد می کردند.

انسانی رسانه ای که در مسیر رشد اندیشه و آگاهی جامعه تلاش می کند برای تبیین نیاز ها و نیازمندی های مردم تلاش می کند و چنین انسانی پیوسته در نگاه ها و در دلها ماندگار است . معنی این که او را خبرنگار می دانستند این است که او را یک خبرساز و خبرسوز نمی دانستند و تفاوت است بین این مفاهیم و حتی او را خبرگو نمی دانستند. و خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است به قدر رسالت نفس یک رسانه که مفهوم رسانایی را در خودش جای داده است.

خدایش رحمت کند و با هر آنچه که از خیر و پاکی و دفاع از حقوق مردم انجام داد و متعهدانه در جامعه ظاهر شد، محشور گرداند .

خداوند او را با اهل بیت و نبی اکرم صلی الله علیه و ائمه حشرش را قرار دهد.

قلبا و صمیمانه تسلیت عرض می کنم به خانواده محترمشان، به بستگان عزیزشان ،به همه اصحاب فرهنگ و رسانه .

ان شا الله که قلب های شما در داغ او آرام باشد و صبور باشید در این عزا. ان شاء الله همه آماده باشیم برای روزی که نامش روز مرگ است، مرگ به سراغ مرحوم زرگر به تنهایی نرفت، دیگرانی را ربود و نوبت ما هم خواهد رسید، ان شا الله همه با اعمال خوب و با پاکی هایمان منتظر آن روز باشیم و آماده برای آن روز، ان شاءالله

نام:
ایمیل:
* نظر: