به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
بیشینه دمای هوای دیگر شهر‌های گرمسیری لیکک و دهدشت که شبانه روز گذشته ۳۹ و ۳۸ درجه گزارش شده بود ظهر امروز به ۴۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

خبردنا: سرپرست مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی بیشینه دمای هوای این استان در مناطق سردسیری و گرمسیری امروز یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

به گزارش  "خبردنا"،  ولی بهره‌مند افزود: بیشینه دمای هوای شهر لنده که شبانه روز گذشته با ۴۰.۵ درجه گرمترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد بود امروز به ۴۲درجه سانتیگراد افزایش می‌رسد.

بهره‌مند گفت: همچنین بیشینه دمای هوای مناطق گرمسیری امامزاده جعفر و دوگنبدان که گرمترین زمان شبانه روز گذشته به ترتیب ۳۹.۸ و ۳۸.۸ درجه سانتیگراد ثبت شده امروز بیش از ۲درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

وی افزود: بیشینه دمای هوای دیگر شهر‌های گرمسیری لیکک و دهدشت که شبانه روز گذشته ۳۹ و ۳۸ درجه گزارش شده بود ظهر امروز به ۴۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

سرپرست مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شبانه روز گذشته حداکثر دمای شهر‌های سردسیری یاسوج، سی سخت و مارگون ۲۸، ۲۹ و ۳۱ درجه گزارش شده تاکید کرد: دمای این مناطق در ظهر امروز ۳۰ تا ۳۲ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

بهره‌مند عنوان کرد: وضعیت جوی هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: