به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
پس از مهلت یک هفته ای در فراخوان مذکور ۱۵۰ نفر دختر گچسارانی مستندات خود را ارائه دادند و مسئولان برگزار کننده همایش حدود یک سوم از هنرمندان که بیشترین رتبه را داشتند انتخاب کردند.

خبردنا: در آیینی که سه شنبه شب در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد دختران موفق رشته های مختلف هنری معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش"خبردنا"، در این آیین که به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار شد دخترانی که بیشترین رتبه جشنواره های ملی و استانی را کسب کرده بودند معرفی و تجلیل شدند.

در آیین معرفی و تجلیل از دختران موفق گچسارانی ماندانا متولی،زینب نارکی،مهشید موسوی،یسنا حافظی،آرام فارج،اعظم فرزین،مینا پناهپوری و فاطمه ملک زاده در رشته هنرهای نمایشی، شیلا شکوهی،راحیل حیدری،خاتون رخش ماه،فاطمه حیدری و نسیم غلامی در رشته نقالی و پرده خوانی فاطمه سینایی،ستایش ولی پور و فاطمه حسینی در رشته عکس و فیلم به عنوان دختران موفق معرفی و تجلیل شدند.

در این جشن همچنین مریم فخری،یلدا بهرامی فر،هدیه موسوی در رشته خوشنویسی،آیلین بهمنی کشکولی،یکتا قابضی و سولماز ابوعلی در رشته موسیقی،سهمیه محمدی مریم پناهنده گیر،پارمیس کائیدی شادگان،پری طیبی پور به عنوان نویسندگان و اهل قلم،سهمیه طاهری،فاطمه باوی،سیده نجمه مطهری،مینا جانیلران،غزل دژدار،بهاره شریفی پور،هدیه گنجون،الهه ویسی،زهرا کیانی،هانیه فولادی وندا،مبینا زکی زاده و کبری رحمتی در رشته هنرهای تجسمی معرفی و تجلیل شدند.

نسیم نظری،مبینا حیدری،آیلین فتحی پور،محدثه طاهری لیلا صادقی نژاد،سکینه حمیده دل،مارال زارعی زاده در رشته شعر و داستان،همچنین فرزانه شریفی، زینب و محمدی از خبرگزاری ایرنا، سایت های خبری انتخاب فردا و راک نیوز در حوزه خبر رسانه معرفی و تجلیل شدند.

نحوه انتخاب برگزیدگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران درآیین معرفی و تجلیل دختران موفق این شهرستان درباره انتخاب برگزیدگان گفت: این هنرمندان با فراخوان اداره ارشاد مستندات خود درباره جشنواره ها و مسابقاتی که به عنوان برتر معرفی شده بودند ارائه دادند.

اورنگ نارکی افزود: پس از مهلت یک هفته ای در فراخوان مذکور ۱۵۰ نفر دختر گچسارانی مستندات خود را ارائه دادند و مسئولان برگزار کننده همایش حدود یک سوم از هنرمندان که بیشترین رتبه را داشتند انتخاب کردند.

وی از شورای اسلامی و شهردار دوگنبدان برای تامین هزینه های نقدی جوایز برگزیدگان این همایش قدردانی کرد.

برنامه های فرهنگی نیازمند سرمایه گذاری بیشتر

امام جمعه شهر دوگنبدان در این آیین گفت: ایجاد انگیزه در نسل جوان برای فعالیت های فرهنگی نیازمند سرمایه گذاری بیشتری است.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزود: هنر بهترین ابزار برای ایجاد رقابت سالم بین نسل جوان و همچنین خلق آثار فاخر است.

وی با اشاره به روایت هایی از بزرگان اسلام درباره نقش زن در خانواده و جامعه تاکید کرد: جایگاه دختران و بانوان در دین اسلام ارزنده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: