به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
دو یار قدیمی و البته همیشگی سیدقدرت الله حسینی بحرینی نماینده اسبق در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به " غلامرضا تاجگردون" کاندیدای اصلاح طلبان در این حوزه انتخابیه پیوستند.

به گزارش خبردنا، " سیداکبر علیزاده" فرماندار اسبق اصولگرایان در گچساران، تئوریسین نام آشنای جریان سنتی راستی ها و البته یکی از ستون های خیمه سیدقدرت الله حسینی بحرینی به همراه " سیدلطف الله موسوی " شهردار اسبق باشت، سیاستمدار صریح الهجه اصولگرایان و یاور همیشگی این جریان در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، در اقدامی شایسته و ارزشمند به اردوگاه " غلامرضا تاجگردون " پیوستند.

رفع نابسامانی ها و نارضایتی های گسترده مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت، بازگشت عزت به این حوزه انتخابیه، اجرای پروژه های عمرانی و کمک دوچندان به سرعت قطار توسعه در این حوزه انتخابیه از اهداف پیوستن این یاران سنتی اصولگرایان به اردوگاه تاجگردون عنوان شده است.

مردم گچساران و باشت بخوبی جایگاه سیاسی، اجتماعی ، زیرساختی و فرهنگی " سیداکبر علیزاده " و " سیدلطف الله موسوی " را می دانند و از تاثیرگذاری این دو فعال سیاسی اصولگرا در حوزه انتخابیه شان آگاهی دارند.

معادلات سیاسی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت همانند چهار دور گذشته انتخابات مجلس به سود اردوگاه " غلامرضا تاجگردون " در چرخش است و براساس آخرین اطلاعات دریافتی، بزودی دست بیعت برخی کاندیداها و فعالان سیاسی اصولگرا همانند " علیزاده " و " موسوی " برای همکاری با " تاجگردون" دراز می شود.

در 11 دوره گذشته از انتخابات، هیچگاه چنین رخداد ارزشمندی در این حوزه انتخابیه رخ نداده و این تغییرات شایسته و بایسته برای تحقق اهداف عنوان شده را باید به فال نیک گرفت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
0
0
افراد منفعت طلب هربار به سمتی حرکت می‌کنند
نام:
ایمیل:
* نظر: