به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
دهرابپور:
عضو شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان در کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وضعیت کنونی انتخابات دوازدهم در سه حوزه انتخابیه این استان، اظهارداشت:" غلامرضا تاجگردون" کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه گچساران و باشت از آرای بالایی برخوردار است.

"محمدرحیم دهرابپور " در گفت و گو با خبردنا گفت: انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت کاملا جریانی و بدون تردید کاندیدای اصلاح طلبان در این حوزه انتخابیه که آقای غلامرضا تاجگردون می باشد از سایر کاندیداهای انتخاباتی آرای بیش تری برخوردار است.

وی با تاکید براینکه جریان اصولگرایان در این حوزه انتخابیه هنوز به انسجام نرسیده اند و معلوم نیست چه برنامه ای برای نهایی شدن کاندیدای خود دارند، خاطرنشان کرد: البته شانس کاندیدای این جریان نسبت به کاندیدای اصلاح طلبان کمتر است.

عضو شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان در کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که شورای وحدت و ائتلاف شما برای معرفی کاندیدای نهایی خود در حوزه انتخابیه گچساران و باشت چه برنامه ای دارد؟ هم ادامه داد: بعنوان عضو شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان معتقدم ما در این حوزه انتخابیه باید از کاندیدای اصلاح طلبان یعنی آقای غلامرضا تاجگردون، فارغ از اینکه ایشان اصلاح طلب است برنامه بخواهیم.

دهرابپور با برشمردن برخی از ویژگی ها و ظرفیت های تاجگردون در سطح استانی، ملی و بین المللی، یادآورشد: من معتقدم برای توسعه زیرساخت های استان کهگیلویه و بویراحمد و رهایی یافتن از محرومیت ها باید از تمامی ظرفیت های انسانی بهره وافی و کافی را ببریم.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
0
تاجگردون اصلاح طلب نیست؛ ایشون مستقل می باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
0
0
بابا تو خودت حزب بادی
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
0
0
دهراب پور کم احضار نظر کن
نام:
ایمیل:
* نظر: