به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
کاندیدای انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ:
کاندیدای انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ با انتقاد از عملکرد نماینده کنونی این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آیا نماینده ای که در چهار سال دوران نمایندگی خود، یکسال در مجلس غیبت دارد، ظلم به مردم کهگیلویه بزرگ نکرده است؟

به گزارش خبردنا/ " دکتر آیت الله سعادتیان " در جمع پرشور هواداران خود با انتقاد از عملکرد " سیدمحمد موحد" نماینده کنونی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، خاطرنشان کرد: این را که می خواهم بگویم براساس آمار رسمی و دقیق است و آیا بنظر شما، نماینده ای که یکسال از چهارسال نمایندگی خود را در مجلس غایب است ظلم به مردم کهگیلویه بزرگ نکرده است؟

وی با اظهار تاسف از فراوانی آرای ممتنع نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ در مجلس، یادآورشد: آیا نماینده ای که آرای ممتنع او در مجلس چشمگیر است، لایق این مردم است؟

این کاندیدای انتخاباتی گفت: آرای ممتنع در حد حداقل ها طبیعی و امکان پذیر هم است اما اگر بیش از حد باشد نشانی براین دارد که نماینده مجلس توانایی ورود به موضوعات را ندارد و او در مجلس فقط قیام و قعود می کند.

سعادتیان با تاکید براینکه اگر نماینده ای نمی خواهید که در چهارسال نمایندگی اش، یکسال غایب باشد و آرای ممتنعش چشمگیر باشد باید در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشید، تصریح کرد: همه باید در انتخابات مشارکت داشته باشید و باشیم تا اجازه ندهیم چنین فردی نماینده مجلس شود.

وی گفت: برخی اوقات در این اخبار و کلیپ ها دیده اید که خبرنگاری از نماینده سوال می کند که فلان مصوبه در مجلس چه بوده است؟ و آن نماینده تعجب می کند، می دانید معنای تعجب آن نماینده چیست؟ معنای تعجب نماینده این است که نماینده بی خبر از مصوبه بوده و اصلا نمی داند در مجلس چه گذشته است.

سعادتیان با اظهارتاسف از اینکه نماینده ای که توانایی لازم را در اَمر قانون گذاری هم ندارد اما لاف عمران و آبادانی می زند، خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که همین نماینده، هر کار مثبتی که دولت انجام داده را به نام خود به ثبت می رساند و هرکاری که دولت انجام نداده را به نام دولت ثبت می کند.

کاندیدای انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ با طرح این سوال که، آیا نماینده ای هرآنچه را که اتفاق افتاده به نام خود ثبت می کند نباید پاسخگوی مشکلات، معضلات و بدبختی های حوزه انتخابیه خودش باشد؟ ادامه داد: مگر ممکن است کسی که داعیه این را دارد هرآنچه اتفاق افتاده کار من بوده، اکنون پاسخگوی دیگران نباشد.؟

سعادتیان با اظهار تاسف از شرایط کنونی کهگیلویه بزرگ در حوزه های مختلف زیرساختی، تاکیدکرد: امروز فقدان زیرساخت ها در این حوزه انتخابیه مشهود است و فقط در یک مورد اگر بررسی کنیم، باید بگوییم که روزانه شاهد مرگ عزیزان مان در جاده های مرگ هستیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
0
در کلیپی که درفضای مجازی از مهمانی اقای موحد در شهر چرام داشتند یکی از اهالی محترم شهر چرام از موحد می خواهد که معدن فسفات و تونل دیل را برای شهر چرام پیگیری کنند موحد که معمولا دراین 40سال به مردم مظلوم چرام این وعده های خالی بندی را داده بود به شهروند چرامی نگاهی انداخت و با تبسم ملیح مثل 40سال گذشته قول داد ولی تبسم حاج اقا از سادگی شهروندان چرامی بود که هر سال قول می دهد و از عمل خبری نیست .
جناب اقای موحد بین وبین اله عدم حضور شما درمجلس به نفع مردم ونظام می باشد مردم از شما خسته شدند این تکرار باعث رنجش مردم از نظام می شود بابا این اخر عمری برید داخل مسجد به نیایش بپردازید تا شاید خداوند متعال از سر تقسیراتت بگذرد اقا 40 سال نماینده بودی عملکرد جنابعالی چه بوده جناب اقای موحد شرکت چندین باره شما درانتخابات مجلس باعث دیکتاتوری شما می شود اگر قصد خدمت به مردم داری والا درمسجد روستای خودتون هم می توانید به مردم روستا خدمت کرد حتما که نباید درمجلس خدمت کنید اگر خیلی قدری بودی که وزیری می شدی . بابا بمردم بیچاره کهگیلویه را ساده گیر اوردی وبا مکر دروغ حیله از اینها رای میگری این کارها عاقبت وااخرتی ندارد .شما باعث شدید که هدیه نظام " سد مارون"به مردمی که اکثرا شغلشان کشاورزی است را از دست بدهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خودت جواب خودت میدی ، میگی مردم خسته شده اند بعد میگی این تکرار باعث رنجش مردم می شود . اگر مردم خسته شده اند چطور انتخاب می شود که بعد باعث رنجش همان مردمی شود که او را انتخاب کرده اند
نام:
ایمیل:
* نظر: