به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کاندیدای انتخابات یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد تاکیدکرد که بلحاظ مالی در دهک متوسط رو به پایین جامعه در حال گذران زندگی است.

به گزارش خبردنا/ " نادر منتظریان" در یگ گفت و گوی رسانه ای در پاسخ به این سوال که بلحاظ مالی، خودتان را در کدام یک از دهک های جامعه ارزیابی می کنید؟ اظهارداشت: به جهت مالی، خودم را در دهک متوسط روبه به پایین جامعه می دانم.

وی با تشریح زندگی کنونی خود اینگونه تشریح کرد که تکلیف زندگی من مشخص است، بنده علیرغم اینکه در چهل سال گذشته در مهمترین نهادهای حاکمیتی این نظام مشغول به کار بودم و پُست های مدیریتی مملکتی هم داشتم و جمیع شرایط هم برایم فراهم بود و انسانی بودم که فکر اقتصادی داشتم اما اکتفا کردم به همان حقوق کارمندی و یک زندگی معمولی.

معاون اسبق سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت اول محمود احمدی نژاد در این استان، گفت: هیچ جایی بنده دنبال کارهای اقتصادی که بتوانم خیلی زندگی ام را توسعه بدهم نرفتم، هرچند زندگی ام یک زندگی در خور شآنی است و از این فرصت هایی که جنبه رانت پیدا بکند ابدا استفاده نکردم.

منتظریان افزود: بنده در استان کهگیلویه و بویراحمد زندگی می کنم، بخشی از زندگی ام هم در استان تهران بوده است، سه فرزند پسر دارم و 2 فرزند دختر که یکی از پسرانم در شرکت شهرک های ایران است، یکی دیگر تقریبا در یکی از شهرداری های قزوین مسوولیت دارد و یک پسرم هم آزاد است و شغل و سمتی ندارد و فعلا بیکار است و دخترانم هم خانه دار و مسوولیتی ندارند

وی گفت: در بحث زندگی متوسط یعنی اینکه یک انسان صاحب یک خانه باشد، صاحب یک ماشین باشد و در حد معمول زندگی می کند، با توجه به اینکه ارزش پول خیلی پایین آمده و تورمی که وجود دارد، شرایطی که وجود دارد و میزان دریافتی و درآمدهای ما، ما را در طبقه متوسط روبه پایین جا می دهد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نانا
|
Canada
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
1
اگر منتظریان متوسط رو به پایینه ماها دیگه باید فاتحه مون رو بخونن
مندس
|
United States of America
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
0
ها والا اگر منتظریان ایطوره ما د کارتن خوابیم
نام:
ایمیل:
* نظر: