به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
آیت الله ملک حسینی:
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تاکیدکرد که وظیفه مجلس خبرگان رهبری کشف رهبر است نه نصب رهبر.

به گزارش خبردنا، "آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی" در نشست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نصب رهبری برعهده خبرگان رهبری نیست بلکه کشف رهبری بر عهده خبرگان رهبری است، اظهارداشت: "وقتی رهبریِ مقام معظم رهبری کشف شد، ایشان فرمودند: عهدی است که باید بر آن بایستیم."

وی، مقبول‌ترین، واقعی‌ترین و توجیه‌پذیرترین نظام در عهد غیبت امام زمان (عج) را نظام ولایت‌فقیه دانست و خاطرنشان کرد: تعطیلی احکام معنا ندارد، مردم نیز نمی‌توانند زندگی خود را در خوردن و خوابیدن خلاصه کنند چراکه انسان نیازمند به معنویت است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: تا زمان ظهور مُنجی عالم بشریت که همه ما منتظر آن روز هستیم، بی‌شک نمی‌توان دین معطل بماند.

رهبری انقلاب پیگیر تحقق تمدن اسلامی است

ملک حسینی با تاکیدبراینکه انقلاب اسلامی توسط امام راحل بر مدار نظام ولی‌فقیه شکل گرفت و طرح انقلاب را در گام اول بسوی ظهور حضرت عصر (عج) به راه انداخت، یادآورشد: امروز نیز رهبری انقلاب پیگیر گام‌های دوم برای تحقق تمدن اسلامی است.

وی گفت: یکی از مَعبرها برای درک حقیقت ولایت، سخن حضرت امیرالمومنین (ع) معروف به خطبه شقشقيّه است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری باتاکید براینکه قاعده دین است که هیچ‌کس حق فرمان دادن به کسی را ندارد و هیچکس حق فرمان‌پذیری از هیچ‌کسی را هم ندارد، تصریح کرد: این قاعده دین است به جزء آن زمانیکه خداوند فرمان به اطاعت از کسی داده باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: