به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
در جمع تیرتاجی ها عنوان شد:
نشست هم اندیشی جمعی از ایل تیرتاجی با محمد بهرامی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبردنا/ " محمد بهرامی" در این نشست صمیمی با ابراز خوشحالی خود از حضور در جمع تیرتاجی ها، اظهارداشت: خوشحال و خرسندم که این سعادت نصیبم شد در جمع شما عزیزان ایل بزرگ و فرهنگ ساز تیرتاجی بخصوص طایفه حاجتی هستم، ایلی که همیشه در آبادگری جلودار است.

وی طایفه تیرتاجی را دارای مردانی بزرگ و تاثیرگذار در بویراحمد دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس باشد یا ریاست جمهوری یا شورای شهر، مردم بر اساس منافع جمعی خود فردی را انتخاب می کنند، این منافع همیشه مالی نیست، منافع با توجه به نیازهای مختلفی صورت می گیرد، کسانی که مسیر رشد و توسعه را طی کرده اند، این منافع را در نظر دارند.

کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهم بویراحمد واحد گفت: منافع کسانی که در حومه شهر یاسوج زندگی می کنند، در تیم ما است، اگر پل شهید عوض زاده در ورودی آبشار ایجاد شد، علاوه بر بهبود ترافیک، در بحث ارزش افزوده به منازل این منطقه کمک کرد، اگر بلوار عَدل اصلاح شد، انقلابی در ارزش افزوده ملک های تل زالی صورت گرفت.

بهرامی با تاکید براینکه اگر دوستدار این منطقه هستید و اگر می خواهید منطقه رشد کند و مشکلات خیلی از جوانان ما رفع شود، یادآورشد: منافع مردم در این جریان تحول خواه است.

وی با بیان اینکه آب نره گاه که سالها آبریز آن در دولت آباد و شرف آباد بود را سال اول در دوران شهرداری نجات دادیم و اگر این انحراف در آب منطقه نره گاه اصلاح نمی شد، مردم خیلی اذیت می شدند، یادآورشد: بلوار کشاورز را تا آخر ایجاد کردیم، منطقه شرف آباد طرح نداشت و مسکن و شهرسازی با وجود وظیفه قانونی خود حاضر نشد برای مردم طرح آماده کند، ولی شهرداری طرح این منطقه را آماده کرد.

این کاندیدای انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در بویراحمد واحد گفت: اگر توفیق حاصل شود که حتما به همت شما عزیزان حاصل می شود (تشویق حضار) یکی از اولویت های کاری ما این است که منطقه شرف آباد را متحول کنیم و هم در راستای نیازهای شهر، و بهبود ترافیک های سرسام آور ایجاد پُل مختار خواهد بود.

بهرامی افزود: قدر بزرگان خودمان را باید بدانیم، در این استان هرچه داریم، از استقامت و شجاعت بزرگان ما است، ما به انسان های بزرگ نیاز داریم، افرادی که با هنر خود جوانان را نجات دهند، مطمئن باشید در بحث اشتغال جوانان، کارهای تحول آفرینی انجام خواهیم داد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تیرتاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
0
0
والله نه تنها مشکلی حل نمیشود بلکه چند برابر میشوند . حالا میگه نه بشینید و ببینید اگر جناب بهرامی قبول شد .
شهردا یه شهر کوچک مثل یاسوج که رزومه نشد
نام:
ایمیل:
* نظر: