به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۱۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
چه چیزی به اندازه فوتبال می تواند نام یک شهر را شهرت ببخشد؟
این رقابت تنها یک بازی فوتبال نیست بلکه می تواند تابلویی از همدلی، فرهنگ غنی تماشاگران، مهمان نوازی و تجلی قابلیت های فراوان ورزش گچساران باشد.
خبردنا: شمارش معکوس هواداران برای پیروزی تیم نفت و گاز گچساران بر تراکتورسازی تبریز و حضور این تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال آغاز شده است.

به گزارش "خبردنا"
، این بازی قرار است ساعت 14روز سه شنبه 30 آذر در ورزشگاه شهدای نفت شهر دوگنبدان برگزار شود، می تواند در تاریخ ورزش گچساران جاودانه شود.

مردم این خطه که روزهای حماسی زیادی را تجربه کرده اند این بار با تعصب تر از قبل برای یک موفقیت تاریخی در ورزش فوتبال همدل و همزبان شده اند.

گرچه روزهای 19 مرداد و 19آبان سال 1357 با شهادت فرزندان این دیار در بمباران تاسیسات نفتی و مقاومت انقلابی جوانان خیابان مرکزی شهر دوگنبدان در مقابل نیروهای بعثی عراق و ماموران ساواک ماندگار شد، اما این بار یک پیروزی حماسی می تواند روز تاریخی دیگر را در کهگیلویه و بویراحمد ثبت کند.

دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و تراکتور سازی تبریز از دیدگاه های مختلف دارای اهمیت است.

صعود تیم نفت و گاز گچساران به مرحله نیمه نهایی به عنوان تنها تیم دسته دومی حاضر در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور فرصت طلایی است که شاید کم دست دهد.

یک هوادار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: دیدار تیم های نفت و گاز این شهرستان و تراکتورسازی تبریز قرار است از صدا و سیمای استانی دنا پخش مستقیم شود.

رضا مبارکی ادامه داد: این امر سبب می شود کارشناسان ملی فوتبال در این زمینه تحلیل داشته باشند.

وی گفت: این رقابت تنها یک بازی فوتبال نیست بلکه می تواند تابلویی از همدلی، فرهنگ غنی تماشاگران، مهمان نوازی و تجلی قابلیت های فراوان ورزش گچساران باشد.

وی اظهار کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که با شکست تیم های بزرگ فولاد و استقلال خوزستان به این مرحله رسیده در صورت حمایت همه جانبه فوتبال دوستان و فارغ ازحواشی توان راهیابی به مرحله نیمه نهایی را دارد.

یکی دیگر از هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: وعده نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای اهدای جایزه ای ویژه برای تیم فوتبال نفت و گاز در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی در ایجاد انگیزه و بالا رفتن روحیه تیم و تماشاگران اثربخش بوده است.

حسن اکبری تصریح کرد: سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و مشارکت گسترده ورزش دوستان در نظرسنجی برنامه ورزشی شبکه دنا نشان دهنده اوج تعصب و غیرتی مثال زدنی بین مردم و مسئولان این استان برای موفقیت نفت و گاز گچساران در این دیدار است.

یکی از فوتبال دوستان گچساران با اشاره به اینکه تیم تراکتور سازی تیمی بزرگ است و هم اکنون در آستانه پایان نیم فصل در رده دوم جدول رده بندی فوتبال لیگ برتر کشور قرار دارد، گفت: نفت و گاز گچساران در زمین اختصاصی خود در حالی که یک تیم دسته دومی است فارغ از حساسیت می تواند شگفتی ساز رقابت جام حذفی فوتبال سال جاری کشور شود.

کاظم کریمی اظهار داشت: فوتبال دوستان با جوی آرام و به دور از حواشی یار دوازدهم تیم محبوب خود باشند.

وی گفت: حضور در ورزشگاه 6 هزار نفری شهدای نفت از سوی تماشاگران کمک بزرگی به پیروزی این تیم می کند.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: آماده ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند در مقابل تراکتورسازی هستیم.

اسماعیل پناهپوری وضعیت آمادگی جسمی و روحی بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را خوب ارزیابی کرد.

وی تصریح کرد: با تمام قوا در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد و امید زیادی برای پیروزی در این دیدار حساس داریم.

پناهپوری از فوتبال دوستان خواست با تمام توان خارج از حاشیه سازی با تشویق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زمینه برد تیم را فراهم کنند.

وی ابراز کرد: اخلاق ورزشی اولویت این تیم است و شکست جوانمردانه بهتر از پیروزی در شرایط بی اخلاقی ورزشی است.

تیم تراکتورسازی هم اکنون با 14 بازی هشت برد، 6 تساوی و تنها یک باخت 27 امتیازکسب کرده و در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار دارد.

تیم نفت و گاز گچساران نیز تاکنون با 6 برد، پنج تساوی و 2 باخت 23 امتیازی است و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

به راستی چه چیزی به اندازه فوتبال می تواند نام یک شهر را شهرت ببخشد؟
نام:
ایمیل:
* نظر: