به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۲۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
وی بیان کرد: همراهی دستگاه‌های فرهنگی در زمینه ترویج مصرف بهینه آب باعث اثربخشی هرچه بیشتر در میان اقشار مختلف جامعه خواهد شد.
خبردنا: عصر امروز و با حضور بیش از 200 دانش‌آموز منتخب مقطع اول ابتدایی شهر یاسوج جشنواره فراگیری نخستین واژه «آب» در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بویراحمد برگزار شد.

به گزارش"خبردنا" در این آئین که با حضور مسئولان شرکت آب و فاضلاب و اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد، برنامه‌های متنوعی در قالب سرود، نمایش و مسابقه با موضوع آب انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این جشنواره هدف از انجام این کار را آشنایی دانش آموزان مقطع اول ابتدایی در آغازین سال ورود به مدرسه با اهمیت آب دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان برنامه‌های مختلف و متنوعی با موضوع آب و مصرف بهینه آب برای آموزش دانش‍‌آموزان انجام داده است.

سیدعلی لدنی‌نژاد با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در این زمینه همکاری قابل قبولی با شرکت آبفای استان داشته است، بیان کرد: همراهی دستگاه‌های فرهنگی در زمینه ترویج مصرف بهینه آب باعث اثربخشی هرچه بیشتر در میان اقشار مختلف جامعه خواهد شد.

در ادامه نیز سیدعلی اکبر هاشمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با مثبت ارزیابی کردن برنامه فرهنگی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی عنوان کرد: تبیین مفاهیم آموزش و تربیتی به دانش آموزان در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری باعث اثرگذاری هرچه بیشتر مباحث فرهنگی خواهد شد.

هاشمی بیان کرد: آموزش و پرورش برای فرهنگی سازی و آموزش کودکان خود را در کنار دستگاه‌های خدمات رسان می داند واعتقاد دارد که برای ساختن جامعه و نهادینه کردن مسائل باید از سنین کودکی مسائل تربیتی و فرهنگی برای دانش آموزان تبیین و آموزش داده شود.

در این پایان این جشنواره که با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری همراه بود، از چند تن از همیاران آب آموزش پرورش استان تجلیل به عمل آمد.














نام:
ایمیل:
* نظر: