به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۰۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
در تحلیل مصاحبه دکتر خلقی پور:‌
روز گذشته مصاحبه ای در خبردنا با دکتر خلیفه خلقی پور عضو ثابت و پای کار شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تیتر " فرخیانی هنوز استعفاء نداده است" منتشر شد.
خبردنا: ابتدا باتشکر از مصاحبه شونده و مصاحبه گیرنده که برای اطلاع رسانی از آخرین وضعیت اردوگاه چندنفره شورای به اصطلاح نیروهای انقلاب اسلامی این استان این مصاحبه را اخذ و منتشر کرده اند.

دوم اینکه به نامگذاری شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان و نحوه چینش این نیروها و چگونگی انتخاب اعضای آنها بحث های جدی داریم که در شرایط کنونی قصد پرداختن به آن را نداریم.

سوم اینکه اولین اشتباه محرز این شورای چند نفره در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا انتخاب " دکتر کریم فرخیانی" قاضی القضات خوشنام، اصیل، رئوف، جانباز معزز شیمایی دفاع مقدس، خانواده شریف و شناخته شده در این استان بعنوان کاندیدای نهایی این چندنفر در این حوزه انتخابیه برای انتخابات یازدهم مجلس بود.

چهارم اینکه ای کاش " دکتر کریم فرخیانی " که یکی از چهره های عزیز و محترم ایل بشمار می رود پیشنهاد زیرکانه  و البته ساده لوحانه چندنفر از این شورا را نمی پذیرفت و مقدمات رویارویی با دیگر برادر باعزت، بزرگ منش، آرام، خانواده شهید، متواضع و شیرین گفتار خود یعنی " دکتر مهدی روشنفکر " را نمی پذیرفت و به قول معروف در " دام صیادان سیاست نمی افتاد."

پنجم اینکه این واقعیتی است که الان با معرفی " دکتر فرخیانی"، بسیاری از نیروهای انقلاب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا حاضر به سینه زدن در زیر منبر این کاندیدای به اصطلاح نهایی نشدند و اکنون همه آنان که اینجا نمی خواهم نامی از آنها ببرم اما از مرزهای " روستای لعل مینای زیلایی تا کوشک دشتروم" ، " از روستای مرزی الله آباد تنگ سرخ تا پادنا "، از " سادات محمودی تا کاکان "، از " جلیل بابکان تا منتهی الیه میمند دنا " را شامل می شود همگی اکنون در کنار " دکتر روشنفکر " هستند و البته آن چند نفر هم حتما این را بخوبی می دادند.

ششم اینکه آقای دکتر خلقی پور که خود ایشان از انسان های وارسته و خوشنام هستند هم نیک می دانند که آقای دکتر فرخیانی مورد استقبال نیروهای پای کار جریان اصولگرایی واقع نشد و البته در " ایل و حتی خانواده " هم از ایشان استقبال نکردند چون به یقین رسیدند " دکتر روشنفکر "‌بایستی گزینه نهایی می بود نه " دکتر فرخیانی" و در این کارزار داستان " فرخیانی " به داستان 130 سال پیش " شکستن قلیان های دربار به فتوای آیت اللله میرازی شیرازی " شبیه شده است.

هفتم اینکه آقای دکتر فرخیانی بدلیل عارضه شیمیایی هشت سال دفاع مقدس متاسفانه بشدت از این عارضه رنج می برد و منزل مسکونی خود را به شیراز انتقال داده و یقین بدانید که ایشان کاندیدای انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نخواهد شد و امیدواریم که هرچه زودنر شفای عاجل نصیب حال این عزیز دوست داشتنی بشود ان شالله.

هشتم اینکه دکتر خلقی پور و آن چندنفر کمی بهتر و البته بدور از حُب و بُغض به انتخابات یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نگاه کنند و از منِِ نگارنده این چندسطر این پیشنهاد را بپذیرند که اجازه ندهید قضیه انشقاق و شکاف در اردوگاه اصولگرایان این حوزه انتخابیه بدلیل وجود حُب و بُغض ها به مانند اردوگاه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بیفتد و اکنون به اردوگاه " دکتر روشنفکر " بپیوندید.

نهم اینکه براساس تمامی آمارهای رسمی و غیره رسمی از منابع مختلف و بازدیدهای میدانی، همه شما خوب می دانید که" دکتر روشنفکر " از قابلیت فراوانی برای نوکری مردم در خانه ملت یازدهم برخوردار بوده و خواهش می کنیم با ایجاد وحدت رویه، به اردوگاه ایشان پیوسته و شادی و شعف و عزت را به ایل بویراحمد و دنا بازگردانید.

دهم اینکه دکتر خلقی پور و آن چند نفر بدانید که اردوگاه اصلاح طلبان گزینه مقتدر و توانمندی به نام " دکتر اردوان ایزدپناه " را راهی انتخابات یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا می کنند و باید رو در روی شیر اصلاح طلبان یک شیر دیگر باشد و آن شیر فقط " مهدی روشنفکر " می تواند باشد نه فرد دیگری.

یازدهم اینکه هشت سال گذشته بدلیل بی تدبیری تعدادی انگشت شمار در اردوگاه اصولگرایان، شاهد شکست های مفتضحانه حتی با اختلاف 2 هزار رایی هم بوده ایم و آیا می دانید بسیاری از جوانان و تحصیلکرده حامی این جریان اکنون در دستگاههای اداری سرخورده و مایوس از آینده اند و روند کنونی جز بدبخت کردن این جریان و حامیان شما هیچ سودی بدنبال ندارد؟

کلام آخر:

دکتر خلقی پور عزیز بدانید و البته یقین دارم می دانید که انتخابات یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با معرفی گزینه اصلاح طلبان از سوی " سیدباقر موسوی جهان آباد " صحنه رویارویی شیران جنگی است.

صدای نعره شیران خشمگین در بویراحمد و دنا بخوبی شنیده می شود و مردم این نعره ها را هم به زیبایی می شنوند و به آن پاسخ می دهند.

کمک کنید تا شیر اردوگاه تان " دکتر روشنفکر " به آسانی فاتح نبرد سنگین انتخابات زمستان امسال با شیر اصلاح طلبان، " دکتر اردوان ایزدپناه " باشد.

یاحق 


سید محمد موسوی


لینک  مصاحبه دکتر خلیفه خلقی پور عضو شورای نیروی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با خبردنا




انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لالا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
خوش به حالت چقدر تو فضا زندگی می کنی کجای کاری برادر فکر کنم سرت تواین فضای مجازیه نه بین مردم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
عجب.گزینه اصلاح طلبان کسی نیست جز بهرامی.نعلومه خیلی ترسیدین از ایشون
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
رقابت شیر در برابر شیر نیست بلکه رقابت دو برادر بگوییم بهتر است..

قطعا اگر اصلاح طلبان نامزد معرفی کنند رقابت میان نامزد اصلاح طلب و جناب روشنفکر می باشد.



البته شانس موفقیت روشنفکر به مراتب بالاتر خواهد بود و اگر شرایط به همین گونه ادامه پیدا کند رکورد شکنی ایشان دور از تصور نیست....
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
اگه با همین منوال پیش بریم پیروزی جناب روشنفکر قطعی خواهد بود
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
فعلا سخنرانی رو یاد بگیره بعد شیرش کنید
اینم یکی مث زارعه
فقط به امید طایفه هاشان میان
سانسورش نکن علبازی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
اقای نام شیرین شما فکر میکنید بویراحمد سفلی حالا اگه بخوان به یک گزینه از بویراحمد سفلی رای بدن و گزینه ها هم روشنفکر و در خشنده پور باشند مطمئن باشید درخشنده پور را انتخاب خواهند کرد که دلیل دارند اولا ایشان شجاع و قوی و کاریزماترند دوما سابقه مدیریت ایشان قابل مقایسه با هیچ کاندیدی نیست سوما ایشان فاميل های نسبی بیشتری در سفلی و علیا دارند رابعا کیسه ای که شما دوخته اید برای شما گشاد هست . در اخر اگر میبینید هنوز طرفدارهای درخشنده پور سکوت اختیار کرده اند منتظر تایید صلاحیت ها هستند و در فردای اون روزی که تایید شوند به عینه خواهید دید چه طوفانی برای ایشان بر پا خواهد شد که شما را تا ته زیلایی با خود خواهد برد. دل خود را صابون نزنید. به مردم احترام بگذارید. مردم دیگر از هدایت خواه و زارع و امثال روشنفکر به ستوه امده اند و در 2 اسفند نه بزرگ به هر سه خواهند گفت. اگر میخواهید به راستی گفتار من برسید یک روز با لباس مبدل از پستوخانه های تاریک بیرون بیایید و از مردم کوچه و بازار و نخبگان بپرسید. دلایل نه مردم به شما و ماندیدتان فراوان هست و در این مقال نمی‌گنجد بردار. راهتان و انتخابان را بدون منفعت های مالی و کور و تنها برای رضای انتخاب نمایید و بدانید دکتر درخشنده پور تایید خواهند شد و در این راه ثابت هستند. والا قبة للمومنین
ثنایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
ای عجب از مصاحبه گیرنده
تاته نمی تونی مصاحبه تنظیم کنی نکن
مگه سر دلت زدن که اینجوری می نویسی
یاسوج صحنه شیران است
همون کلیپ لرگرام برای امثال شما کافی است
نام:
ایمیل:
* نظر: