به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۶۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
جمع کثیری از اصلاح طلبانی که از وضعیت موجود ناراضی و یا جمعی از آنها که از بستگان و دوستان بنده هستند بدون شک و تردید حمایت خواهند کرد.

خبردنا: یکی از سیاسیونی که در بسیاری از محافل سیاسی و غیره سیاسی گچساران و باشت از وی به عنوان کاندیدای احتمالی نامبرده می شود "سید قدرت الله بیعت اصل" فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران است.

پس از درخواست های خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی"خبردنا" بالاخره موفق شدیم با این کاندیدای احتمالی انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به گفتگو بنشینیم که ماحصل آن را در چند بخش قبلی منتشر شد که در همین سایت موجود است .

آنچه می خوانیم بخش چهارم این گفتگو صریح و اختصاصی است .


*** فرض را بر این بگذارید که علاوه بر حضرتعالی؛ آقایان تاجگردون، حسینی، جعفری، زینل زاده و زراعت کیش نیز کاندیدا شده اند؛ حالا بفرمایید رقیبتان کیست؟

ضمن احترام به همه عزیزانی که نام بردید ، اگر کاندیدا شوم برنامه ریزی برای مقابله با آقای تاجگردون انجام می گیرد و البته مطمئن باشید که پنج نفراز اصولگرایان همزمان حضور پیدا نخواهند کرد و اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد نوعی خود زنی است.

*** چنانچه آقای تاجگردون، بنا به هر دلیلی حضور پیدا نکند رقابت به چه شکلی خواهد بود ؟

من تمایل دارم آقای تاجگردون در صحنه رقابت حضور داشته باشند، تا بعد از انتخابات متوجه شود چه میزان از آرای دوره قبلی اش را از دست داده و نتیجه انتخابات برای آیندگان در تاریخ ثبت شود. البته اگر حضور پیدا نکند قطعاً گزینه ی سایه برای خود تعریف کرده و بیکار نمی نشیند.

***رقابت با تاجگردون سخت تر است یا کسی که مورد حمایت تاج گردون باشد؟

در هر صورت شرایط خوبی در پیش رو ندارند.

***آقای تاج گردون در نشست خبری خود فرموده اند، که با سید قدرت رفیقم و ترسی از حضور کسی در انتخابات ندارم،نظرتان در این خصوص چیست و آیا شما ترسی از حضور این دو در انتخابات دارید؟

بنده فقط از خداوند می ترسم. آقای تاج گردون از دوستانش نمی ترسد بلکه از رقبایش می ترسد.

***نظرتان در زمینه استانی شدن انتخابات چیست؟

ای کاش این اتفاق می افتاد تا رقابت و انتخابات پر شور و نشاطی داشته باشیم.

*** اگر بیعت اصل و آقایان تاج گردون ، زینل زاده و یک ترک زبان کاندیدای نهایی انتخابات باشند، به نظر شما آقایان جعفری ، حسینی و فولادی وندا از چه کاندیدی حمایت می کنند؟

در شرایط فعلی قطعاً از آقای تاجگردون حمایت نخواهند کرد ولی در خصوص سه نفر دیگر باید از آقایان الله کرم پور، مرادی، بمانی و سرهنگ نوروزی سوال شوند.

*** آیا وحدت بین اصولگرایان گچساران و باشت صورت می گیرد ؟

همان گونه که یکی از دوستان در مصاحبه اش فرمود؛ اجماع و وحدت باید صادقانه ، شفاف، برادرانه بوده و مهمتر از همه نباید پشت پرده این وحدت صورت گیرد. امیدوارم که وحدت صورت بپذیرد.

*** اگر کاندیدا شوید؛ اقبالی بین اصلاح طلبان خواهید داشت؟

جمع کثیری از اصلاح طلبانی که از وضعیت موجود ناراضی و یا جمعی از آنها که از بستگان و دوستان بنده هستند بدون شک و تردید حمایت خواهند کرد.

***مثلا چه کسانی حمایت میکنند؛ به عنوان نمونه می توانید نام ببرید ؟

از هم اکنون جمع زیادی از جوانان ، بزرگان، بستگان، دوستان و حتی بعضی از مسئولین فعلی که در ادوار گذشته همراه آقای تاج گردون بودند ، اعلام حمایت کرده اند. نام بردن از آنها در شرایط فعلی درست نیست.

*** همانطور که مستحضرید جمع زیادی از اصولگرایان در دور قبل به آقای تاج گردون رای داده اند، آیا در این دور به ایشان رای خواهند داد؟

به جز تعداد انگشت شماری که یا با ایشان نسبت دارند یا به نوعی وام دار ایشان شده اند به وی رای خواهند داد. قطعاً باقی عزیزان در صورت وحدت اصولگرایان ایشان را همراهی نخواهند کرد.

با قاطعیت عرض می کنم که نه تنها اصولگرایان بلکه بخش اعظمی از اصلاح طلبان با توجه به شرایط موجود ایشان را همراهی نخواهند کرد.

*** آقای تاج گردون بارها اعلام کرده اصلاح طلب است ، پس چه دلیلی دارد که اصلاح طلبان از وی روی برگردانند و به شما رای دهند؟

عملکرد نماینده به خصوص در بحث اشتغال جوانان بسیار ضعیف بوده و به وعده های خود عمل نکرده است . نماینده فعلی قشری نگر بوده و با منت خدمت کرده است. اینها باعث شده بخش زیادی از بدنه مردم که اصلاح طلبان نیز در بدنه مردم حضور دارند از وی زده شوند.

در بحث حمایت آنها در صورت کاندیدا شدنم به واسطه نسبت فامیلی که بنده با طوایف مختلف دارم و همچنین احترامی که مردم برای سادات دارند و مهمتر از این رابطه ای که من با جوانان و روحانیت دارم و عملکرد گذشته ام باعث شده تا این عزیزان از من حمایت کنند.


ادامه دارد ....


نام:
ایمیل:
* نظر: