به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۹۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
البته اگر خط قرمز هایم رعایت نشود قطعاً سکوت نمی کنم ودر آن صورت اسرار و ناگفته هایی دارم که اگر بازگو کنم بعضی ها مثل یخ آب خواهند شد ، خدا آن روز را نیاورد . ما اگر کاندیدا شویم قصد رقابت داریم نه اداوت ، حلاوت داریم نه حقارت.
خبردنا :   یکی از سیاسیونی که در بسیاری از محافل سیاسی و غیره سیاسی گچساران و باشت از وی به عنوان کاندیدای احتمالی نامبرده می شود "سید قدرت الله بیعت اصل" فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران است.

پس از درخواست های خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی"خبردنا" بالاخره موفق شدیم با این کاندیدای احتمالی انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به گفتگو بنشینیم که ماحصل آن را در چند بخش قبلی منتشر شد که در همین سایت موجود است .

آنچه می خوانیم بخش ششم این گفتگو صریح و اختصاصی است . بخش های قبلی در پایین همین مصاحبه آورده شده است .

ناگفته پیداست حق جوابیه برای هر فردی که در این مصاحبه بگونه ای مورد سئوال یا پاسخ قرار گرفته محفوظ است .

*** برخی ها می گویند نظامی ها بین مردم محبوبیتی ندارند.

یقین داشته باش این حرف ، حرف منافقین و دشمنان انقلاب است . در استان و شهر ما چنین نیست ، خانواده ای نیست که یک نظامی ، بسیجی ، شهید و جانباز و جبه رفته نداشته باشد.

همه ی دیارم نظامیست . نظامی که از مردم برای مردم از جنس مردم است ، به کشور آرامش می دهد ، محبوب دلهاست ، آنکه محبوبیت ندارد ، کاذبین و ظالمین هستند. اگر نظامی ها نبودند ، داعش نمایندگان مجلس را تکه تکه میکرند و در یک کلام نظامی فردی عادی ، خاکی وفادار و خادم مردم است.

***بعضی ها مدعی هستند در زمانی که فرمانده انتظامی گچساران بودید ،فرزندانت را در ادارات به کار گرفته ای، آیا صحت دارد ؟

روز قیامت چنین کسانی باید پاسخگو باشند ، بنده چهار فرزند پسر دارم ، سید مسعود بیعت اصل دانشجوی فوق لیسانس نفت، شغل آزاد . سید محمد امین بیعت اصل ، فوق لیسانس حسابداری ، شغل آزاد. سید علی اکبر بیعت اصل دانشجوی مدیریت و سید محمد مهدی بیعت اصل دانش آموز است. به نظر شما بهتر است فرزندان جبهه رفته ها بکار گرفته شوند یا فرزندان مرفهین بی درد !؟ جبه رفته ها بکار گرفته شوند یا نور چشمی ها ؟ متاسفانه این روزها به جبهه رفته ها و پا برهنه ها کمتر توجه می شود.

*** علت عدم بکار گیری فرزندانتان چه بوده است ؟

کاملا مشخص است ، چون فرزند من هستند باید یا تسلیم آقایان می شدیم یا محروم از بکار گیری. به طور مثال فرزندم محمد امین یکی از بهترین فوتبالیست های این شهر است و صرفاً بخاطر اینکه فرزند سرهنگ بیعت اصل است ، از وجودش استفاده نمی شود.

*** یک سوال خانوادگی ؟

شما که ما را بمباران کرده اید.(با خنده) هر چه دوست دارید بپرسید.

*** خانواده پر جمعیتی دارید ، در تصمیم گیری ها چگونه اید ؟

به لطف خدا بنده خودم 20 خواهر و برادر و حاج خانم که عمو زاده هستیم هم 20 خواهر و برادر داریم. همه هم در مسیر اسلام و انقلاب و رهبری اکثرا در ادارات و ارگانها و نهاد های مهم مشغول و خادم مردم هستند.

خوشبختانه همه وفادار به انقلاب و ارزش ها هستند ، اینطور نیست که یک برادر در یک مسیر و دیگری در مسیر دیگر حرکت کند ، تا چنانکه هر کاندیدی قبول شد، منافع خانواده اش تامین شود، از بدو انقلاب مسمم و راسخ و ثابت قدم و تحت تاثیر دیگران قرار نگرفته ایم.

***در صورت رسانه ای شدن حضورتان در صحنه انتخابات ممکن است مورد هجمه ، تخریب و تهمت قرار گیرید ، آیا این سختی ها را تحمل میکنید؟

ما که خاک پای امامان معصوم و حضرت امام هم نمی شویم. افراد معلوم الحال به این بزرگواران هم رحم نمی کنند ، چون در این راستا ماموریت دارند.

البته هرکسی این راه را انتخاب کند سختی هارا پذیرفته و چنانچه مورد بی مهری قرار گرفتم مثل مولایم علی ابن ابی طالب سکوت اختیار میکنم و دوستانم را هم به این امر راهنمایی میکنم .

البته اگر خط قرمز هایم رعایت نشود قطعاً سکوت نمی کنم ودر آن صورت اسرار و ناگفته هایی دارم که اگر بازگو کنم بعضی ها مثل یخ آب خواهند شد ، خدا آن روز را نیاورد . ما اگر کاندیدا شویم قصد رقابت داریم نه اداوت ، حلاوت داریم نه حقارت.

*** شما از سادات بیدک هستید و برخی از هم طایفه ای های شما در جلسات و نشست های آقای تاج گردون حاضر می شوند، به نظر شما آیا آنها تا آخر ایشان را همراهی میکند؟

تعدادی را که میشناسم خیر. با توجه به مذاکراتی و صحبت هایی که حضوری و تلفنی با آن عزیزان داشتم بیان نمودند که به ما فرصت دهید ادوار گذشته به ایشان رای داده ایم و اگر از الان با شما بیعت کنیم؛ آقای نماینده و برادرش در شیراز برای ما کارهایی را که قول داده اند انجام نمی دهند.

این عزیزان فرمودند انشالله در ماههای پایانی مسیر ما و راه ما راهی است که علما و روحانیت و نخبگان و تحصیل کردگان سادات عزیز بیدک انتخاب میکنند و البته تعداد انگشت شماری از آنها بخاطر برآورد ، تجزیه و تحلیل و کسب خبر در جلسات ایشان حضور می یابند، که این امر هم طبیعی است.

*** در مجموع چند درصد از سادات بیدک شما را همراهی خواهند نمود ؟

بهتر بود بگویید چند درصد از سادات گچساران و باشت. ولی در خصوص سادات محترم بیدک شما بهتر میدانید شاید در یک خانواده 10 نفره ، 2 تا از فرزندان دیدگاه و سلایقشان متفاوت با بقیه اعضای خانواده باشد .ولی ساداتی که بیش از چهارهزار نفر جمعیت در سراسر کشور دارد ، ده ها روحانی فاضل و برجسته و گاها مظلوم اما محبوب و ده ها جوان تحصیل کرده و خوشنام اما محروم و صد ها جوان برومند اما مظلوم دارد قطعا اگر آن روز فرا رسد متحد، منسجم و با یک حضور حداکثری سونامی ایجاد خواهند کرد.

*** نظر شما در خصوص آقایان حسینی ، جعفری ، فولادی ، خورشیدی چیست ؟

همه دوستدار نظام ، انقلاب ،رهبری ، ارزش ها و مهمتر از همه از دوستان خوب و صمیمی بنده هستند.

*** بنظر شما سید قدرت کاندیدای سال 98 خواهد شد ؟

عجب.جنابعالی که این همه سوال از سید قدرت کردی ، و جواب شنیدی باز تکرار میکنی.(با خنده)

*** ببخشید منظورم سید قدرت الله حسینی بحرینی است نه سید قدرت الله بیعت اصل؟

ایشان سیاست مدار باهوش و فهیمی است ، با احتیاط گام برمیدارد ، سنوات گذشته آسیب تصمیمات بدون کارشناسی را دیده است. با این اوضاع و احوال بعید میدانم ، مگر اتفاق خاصی صورت گیرد.

*** منظور از اتفاق خاص چیست ؟

بماند. نخبگان بهتر میداند.

*** علیمرداد جعفری چطور ؟

ایشان هم فردی تیز بین و آگاه به مسائل تشکیلاتی و انتخاباتی ، قطعا بدون برآورد تصمیم عجولانه ای مثل بعضی ها نخواهد گرفت.

***نظرتان در خصوص زراعت کیش، و پاکدل چیست ؟

هر دو از دوستان با وفا ، با وقار و هم صدای بنده هستند ، پاکدل گل است و زراعت کیش عطر گل.

*** آنطور که ما شنیده ایم نگرانی عمده ی حامیان اصلی سید قدرت حسینی بحرینی، به ماحصل جلسه ای برمی گردد که در دور گذشته انتخابات در منزل شما در شیراز گرفته شد. گویا در این جلسه نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به برخی از بزرگان اصولگرایی این دو شهرستان قول می دهد تا در جلسه ای عمومی در حمایت از "علی فولادی وندا" سخنرانی کند ولی فردای آن روز قول خود را عملی نمی کند، آیا این موضوع صحت دارد؟ لطفا با صراحت توضیح دهید؟

کاش این سوال را نمی پرسیدید زیرا قلبم آتش گرفت. در همان شب ها مرحوم پدرم که تمام هستی ام بود در بستر بیماری و در یکی از بیمارستانهای شیراز بستری و فکر و ذهن من پیش پدرم بود؛ ولی به احترام بزرگانی که به شیراز آمده بودند آنها را به خانه ام دعوت کردم.

احساس می کنم تنها موردی که سید قدرت را زجر می دهد و از نوشیدن کاسه زهری برایش سخت تر بود پا زدن به قول خود بعد از 3 ساعت بود و کاش به نصیحت یکی از برادرانش که فردی بصیر و باهوش است و اتفاقاً آن شب در جلسه حضور داشت گوش می کردم . البته دوستان همفکران ما انتقادات و گلایه های دیگری هم دارند .ضمن پوزش از سید عزیز اگر تشخیص می داد که آقای فولادی پیروز می شود حتماً می آمد و برای وی سخنرانی می کرد.

مشروح این جلسه بماند برای بعد.



ادامه دارد ..................


نام:
ایمیل:
* نظر: